Vader gooit kleuter van brug

MELBOURNE - Een 4-jarig Australisch meisje is donderdag overleden nadat haar 35-jarige vader haar vanaf een brug in Melbourne in een rivier had gegooid. De kleuter maakte een val van 58 meter, meldden lokale media.



De man stopte tijdens de spits zijn auto op de brug. Hij tilde het kind uit de auto en kieperde haar over de rand van de brug. Het kind werd door reddingswerkers uit het water van de rivier Yarra gehaald en moest gereanimeerd worden. Ze stierf korte tijd later.



De politie kon de man een uur later aanhouden, nabij een rechtbank. Hij wordt verdacht van moord. In zijn auto zaten nog twee andere kinderen.



bron: nu.nl



Ongelovelijk! Hoe komt iemand er nou bij zijn kind van de brug te gooien? :eh:

nou jaaaaaaa zeg :twisted: :evil: :evil:

:shock: arm grietje! wat moet die bang geweest zijn tijdens die val! pfff…



en die vader…die mogen ze op dezelfde manier erachteraan gooien…kijken of ie het nog steeds zo leuk vind! :twisted:

:shock: ik snap niet hoe hij dat heeft kunnen doen tijdens de spits :think:

lijkt me toch dat omstanders dat zien en erachteraan rennen om hem tegen te houden of erachter aan te kieperen :silenced:

:shock: Ik wil niet eens weten wat zo’n iemand bezielt…vreselijk… :cry:

Jeetje, dan heb je echt een steekje los! Werd hij gek (nouja, dat was ie al blijkbaar) van het drammen van het kindje?



En volgens mij kan dit heel snel gaan hoor: Voor je in de gaten hebt wat er gebeurt, is ze al de reling over: als ik het voor me zou zien gebeuren, dat iemand een kind uit de auto trekt, zou ik denken dat het misselijk is en moest spugen ofzo. En tegen de tijd dat ik besef dat hij naar de reling loopt om haar eraf te gooien, kan ik mijn gordel waarschijnlijk nog niet eens losmaken!



Ik hoop maar dat ze niet heeft geleden, aangezien ze nog leefde toen de reddingwerkers haar eruit haalden. Ze zeggen dat je de seconden vóór je dood, niet meer bewust meemaakt…



Echt diep triest dit :cry:

wat heb je hier nu van geleerd noooooooit stout zijn in de auto



Maar dat iemand er werkelijk toe in staat is kan je je niet voorstellen :evil: Hoop dat dit net als de gek van Belgie weer een uitzondering is en dat er iets niet goed is met deze persoon. Elk normaal mens zou zoiets toch (hopelijk) nooit doen.

sohey… die kinderen die erbij waren!!! :shock: :shock: :shock:



Nou… duidelijk is die man helemaal geflipt!!!

idioot

:shock: :shock: :shock:



wat een gekke lopen er toch op de wereld :cry: