Zucht, ik heb weer eens wat.
Ik ben de vaccinatie papieren kwijt van Riley. (die thuis krijgt, van het eerste jaar)…
Wat nu! :eh: :o
Ik moet morgen naar cb, volgens mij geen enting, maar toch…
als je ze niet meer kan vinden hebben ze op het CB altijd nog een bewijs dat ze dan op het moment zelf voor je invullen.
Zou het gewoon morgen even vragen of je eventueel een nieuw setje krijgt voor de laatste entingen.
ik ebn die van 1 van de kids ook kwijt. ze hebben er volgens mij nooit moeilijk over gedaan, weet het eignelijk niet meer :think:
maar dat kwam misschien ok omdat we ons toch niet aan de vaccnaties hielden :lol:
Ze hebben ze daar idd ook en als je maar lang genoeg wacht krijg je ook weer nieuwe thuis gestuurd. (Hier al 3 of 4 keer later geënt dan zij verwachtten en dan sturen ze dus steeds nieuwe papieren, alsof we hier dom zijn en het per ongeluk vergeten ofzo… heel dwingend…) Misschien kun je ook nieuwe opvragen?
Ze sturen inderdaad nieuwe en nieuwe en nieuwe. Je begint inderdaad dan te denken dat je een ontaarde moeder bent.
Toen ik uiteindelijk ging voor de vaccinatie heb ik alle kaarten mee genomen, gelukkig heeft hij de prik maar 1 keer gekregen en niet voor elke kaart 1…
maak je niet druk hoor. Volgens mij zijn die kaarten alleen in het leven geroepen om zo de mensen het idee te geven dat ze iets gratis krijgen, waardoor de opkomst hoger ligt. ( we blijven nederlanders he)
Ja je krijgt nieuwe oproepen met die ene enting erop, maar volgens mij is TS het controle papier ook kwijt?!
Je CB heeft idd alles ook op papier staan en je kunt dat opnieuw aanvragen, eventueel ook bi het RIVM zelf. Je CB stuurt namelijk alles door naar het RIVM dus die hebben ook een administratie daarvan :thumbup:
Ik heb het mapje waar ze inhoren wel…met de data’s welke hij heeft gehad.
Oh dus je bent wel je oproep formulieren kwijt? Dan heb ik je 1e post verkeerd begrepen Maar ook als je dat meldt op het CB krijg je wel nieuwe en anders het RIVM bellen of idd wachten tot je automatisch een nieuwe oproep krijgt
Even bellen met het RVD (Rijks Vaccinatie Dienst) en dan krijg je binnen 3 weken een nieuwe kaart
RIVM heet dat toch :think: :think: RVD is toch de Rijks Voorlichtings Dienst :think: :shifty:
RVP (Rijks vaccinatie progamma) :lol:
Maar heb het gemeld, en ik had niets meer nodig zou het over jaartje wel zien zolang ik het bewijs van vaccineren (dus wekle data’s ) nog maar had, die heb ik wel.
Mijn dochter is nu 14 maanden en heeft dus voorlopig haar laatste inenting gehad, volgende is met 3,5 jaar geloof ik. Ik heb ook geen oproepkaarten meer. Gisteren zijn volgens mij de laatste gebruikt op het CB. Ws krijg je tegen die tijd gewoon een nieuwe kaart. Voorlopig hoeft Riley dan geen inenting meer.
@Kimmie1976 wrote:
RIVM heet dat toch :think: :think: RVD is toch de Rijks Voorlichtings Dienst :think: :shifty:
Whoehahahahaha, ja sorry, had mijn bolletje er niet helemaal bij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:oops:
:lol: :lol: :lol: Maakt toch niet uit 8) Hebben we allemaal wel eens toch :lol:
De kaart voor 3 jaar en 9 maanden kregen wij toegestuurd bij onze oudste zoon en zat niet bij het eerste pakket kaarten. Die van 3 jaar en 9 maanden hebben wij hier ook niet in huis aangezien onze jongste zoon afgelopen week 3 jaar is geworden.
Weet je wat ik vreemd vind?
Ik dacht ook met 3 jaar en dan pas met 9 jaar weer…
Mijn oudste dochter moet morgen naar de schoolarts en wordt geënt.
Ze is bijna 5 1/2.
Ik heb toevallig net vorige week de inentingskaarten gekregen voor 3 jaar en 9 maanden. Nu nog even wachten op een uitnodiging van het cb
@Greetje14 wrote:
Weet je wat ik vreemd vind?
Ik dacht ook met 3 jaar en dan pas met 9 jaar weer…
Mijn oudste dochter moet morgen naar de schoolarts en wordt geënt.
Ze is bijna 5 1/2.
huh enting met 5,5!!?
Onze oudste is vlak voor de zomer bij de schoolarts geweest en daar is niet geent hoor. Zijn laatste enting is die van 3j9m en dan het jaar waarin die 9 wordt weer.
Wat raar!