Vaatwasmachinetabletten

alles in 1 van Sun of Dreft vind ik het fijnst!!

ah alles in 1 en daarnaast goedkope glansspoel en broxozout…

De blokjes doe ik trouwens doormidden en dan wordt zelfs de smerigste vaat nog meer schoon zonder dat ik deze afspoel :thumbup:



gr patricia

Hier ook blokjes van Aldi. (Eén van de weinige waar ik geen jeukende lippen van krijg :thumbup: )

Ik heb Sun en Calgonit gebruikt, 3 in 1 en beide werken prima.

Ook wij gebruiken trouwens halve blokjes.

Die tip hebben we een keer gekregen van een monteur van vaatwassers en het werkt idd top! Alles wordt net zo schoon als met een heel blokje.

Rineke: Wij gebruiken (bijna heel onze fam.) de tabletten van de Aldi.

Deze doen het erg goed, ook glaswerk. En niet duur.

Je hebt maar een half blokje per keer nodig!

Teveel “zeep” is ook niet goed!

(geen kristal in de vaatwasser! Dus mijn goede glasservies zal ik moeten afwassen :wink: )

Ik heb altijd Sun alles in één. Koop ik altijd in de aanbieding bij de groothandel. Heb ook weleens eigenmerk gehad van C-1000, maar die bevielen niet goed.

Heb altijd van alles gehad, maar we gebruiken nu Dreft Capsules en ik ben om. Was gisteren zelfs een beetje pissig toen m’n partner met Sun thuiskwam :oops:

ik wissel steeds af met sun en calgonit, ben nog steeds aan het uitzoeken welke beter is :lol: wel gerbuik ik altijd een glansspoel turbo-dry van calgonit word het lekker droog van ook het plastic :thumbup:

@Billie wrote:

Ik heb Sun en Calgonit gebruikt, 3 in 1 en beide werken prima.

Ook wij gebruiken trouwens halve blokjes.

Die tip hebben we een keer gekregen van een monteur van vaatwassers en het werkt idd top! Alles wordt net zo schoon als met een heel blokje.




Mijn broertje geeft idd diezelfde tip van de halve blokjes (ik ben er te lui voor die dingen door midden te doen :oops: ) en volgens hem is los vaatwasmiddel/zout/glansspoel ook beter hoewel ik even niet zijn argumentatie zo bij de hand heb :shifty:

(hij is wel witgoedmonteur en zal het dus wel weten :angel: )

hier SUN…maar wil ook eens die dreft proberen…maar vind het zo duur…



maar als ik zo lees is het wel goed…toch maar eens halen om te testen :think: :mrgreen:

Bedankt allemaal :thumbup: voor jullie ervaringen!



Ik liep tegen een aanbieding van de Dreft capsules aan:



een zak van 40+20 voor 5 euro



Is dat een mooie aanbieding om Dreft eens te gaan proberen?



We hebben erg hard water, maar op het pak staat dat het geschikt is tot een waterhardheid die nog twee keer zo hoog is :shock: Maar mocht ik toch last van kalk hebben dan kan er gewoon zout bij gebruikt worden?



Aldi schijnt inderdaad als (één van de) beste uit de test te komen, maar die hebben we hier niet in de buurt :cry:



Kristal heb ik niet Sylvia gelukkig maar want ik zou niet meer slapen als ik zo’n glaasje kapot liet vallen :shifty: :lol:

ik heb ook een zakje gekocht…

de vaatwasser doet nu zijn best…



spannend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: