vaak wakker

hoii ik heb een vraagje mijn dochtertje van nu 7 maand is verschrikkelijk veel wakker snachts ik word er soms gek van. ze heeft de precieze tijden nog van wanneer zei de fles kreeg echt om de drie uur. de fles snachts krijgt ze niet meer al bijna anderhalf maand. ook geen flesje water want dan huilt ze nog harder omdat ze dan voeding wil. de laatste voeding krijgt ze van mij om half 12 en dikke pap om de tijd van half 3 over te slaan maar ze lijkt wel een geprogrammeerde tijdklok. overdag slaapt ze 9 tot 11 en dan van 2 tot 4 en daarna weer van 19.00 tot 23.30 heeft iemand tips misschien??

nu ligt ze ook in bed maar blijft maar huilen tis echt verschrikkelijk. een lampje maakt haar helemaal niet tot slapen als ik bij haar ga zitten kruipt ze rond in bed ben echt moe ervan :shifty:

Nu ik dit zo lees bedenk ik me. Goh, dat had Bram vorige maand ook. Misschien een fase?

Maar misschien ook niet. Wat is haar schema, kan ze honger hebben?

Friso had dat ook, rond de zeven maanden. Echt GEK werd ik er van, kon er wel 5x per nach uit. :zzz: :zzz: :zzz:

we hebben vanalles geprobeerd, en uiteindelijk lieten we hem bij ons in bed in slaap vallen en dan na ongeveer drie kwartier kon hij weer naar zijn eigen bed. Maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer. Verder hebben we een gedragen t-shirt van mij bij hem gelegd, wel een nachtlichtje, geen nachtlichtje , wel zachtjes muziek aan, niet zachtjes muziek aan, Wel een flesje, geen flesje, bachbloesem rescue remedie (hielp geen bal), vsm druppeltjes…

Uiteindelijk hielp alles niet of heel even. Nu heeft hij afgelopen week voor het eerst van 21.00 - 8.00 doorgeslapen :dance: :dance: :dance:

Maar hiervoor ging het ook al beter, hoor…

Sterkte!

Femke

yep zijn fases. heeft mischa ook heel erg gehad. Meestal duurde dat een weekje.

Haha een weekje, grapjas :wink:

Heeft hier bijna twee maanden geduurd…

Groetjes,

Femke

Hoi, wat vervelend voor jullie. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Wat wij nu doen, al heel lang trouwens, is Tobias 's nachts beneden laten slapen. Hij heeft maanden zoveel gehuild 's nachts en nu slaapt ie sinds 2 weken door. Het was gewoon niet te doen. Morris werd wakker, wij natuurlijk en we waren zombies met z’n allen. Tobias naar benenden doen heeft veel goed gedaan. Het was niet gemakkelijk, want we hebben hem wel tijden laten huilen. Hij kreeg na 3 maanden nog voeding om de 4 uur. Als we geluk hadden was dat 1 keer per nacht er nog uit. Huilde ie eerder, dan leiten we hem. Ik weet niet hoe je hier tegenover staat en of je de mogelijkheid hebt om dit te doen, maar ons hele gezing ging eraan kapot en dan doe je wat. En het gaat heel goed. Nu is Morris s nachts heel onrustig dus houden we ze nog steed uit elkaar 's nachts. Maar binennkort mag ie weer bven slapen hoor :wink:

Ik wens jullei goede nacten toe, wat je ook besluit :zzz: :-*

Is dat nieuw, of doet ze dat al 7 maanden lang?