va. wanneer in de bugaboo 'buggy'

Hoi,

vroeg me af vanaf wanneer jullie je kindje in de ‘buggy’ van bugaboo hebben gedaan. Ons zoontje is nu 4 maanden, maar houdt niet zo van liggen in de wieg en zit nu dus meer in de maxi cosi.

ben benieuwd.

gr, tiene

9 maanden.

Omdat ze uit de bak klom, niet omdat ze er niet meer in pastte.

HI,

onze oudste was ong 5 maand volgens mij, maar die lag in een reiswieg die idd te klein werd.

voordeel van de bugaboo lijkt / leek mij dat hij nog wel helemaal plat kan en dan ligt de kleine ook meer.

@joseetje wrote:

9 maanden.

Omdat ze uit de bak klom, niet omdat ze er niet meer in pastte.




Hier ook zoiets, misschien zelfs nog iets langer.

6 maanden ongeveer. Maar toen nog niet in de meest rechte stand, die pas vanaf 9 maanden toen hij zelf kon zitten. De reden was vooral dat hij het niet leuk meer vond om te liggen. Kon niks zien.

Hier geen buggaboo, maar de stokke, maar het principe lijkt me ongeveer hetzelfde. Met 4 maanden zat ze in de buggy, wel in halve ligstand nog en met verkleiner, maar ivm reflux vond ze het helemaal niks om plat te liggen. Moet volgens mij prima kunnen.

bijna 6 maanden; ze lagen zich stierlijk te vervelen in die bak :roll: :mrgreen:

Het buurmeisje van ruim 1 jaar zit nog in de bak 8) , rechtop met een kussentje in de rug :roll: …

bijna 7 maand, toen ging ze eruit rollen :mrgreen:

hier tot 6 maanden.

Mies vond dat plat liggen ook niet geweldig, door RS zat hij tot een maand of 6/7 altijd vol… met snot… niet leuk.



Maar tada, daar is bugaboo, je kan het frame wat kantelen… 1 klik op de knop en de beugel naar voren halen en ineens ligt de kleine lekker languit een standje schuin… zag er voor de buitenwereld wellicht vreemd uit, maar hij vond het geweldig en kon dan als hij eenmaal wel weer sliep toch gewoon lekker plat liggen… :thumbup:

Jinte ging met 5 maanden in de buggy, maar dan idd niet op het allerrechtse standje, maar het middelste standje zeg maar. En als ze moe was ofzo dan legde ik haar gewoon neer, vond ze veel leuker!

Lars is met 6 maanden overgegaan van de reiswieg naar de buggy. Het is wel verstandig ze zo lang mogelijk in de reiswieg te laten voor hun rug.

Maar een maxi-cosi is ook niet goed voor het ruggetje dus misschien kan je dan beter voor de buggy kiezen.