v-tech

hoi hoi is dit wat voor de sint of voor lars zn verjaardag???

is het de moeite waard of niet graag ervaringen :mrgreen:

Nou ik vind hem zwaar tegenvallen en mijn meiden vragen er ook niet vaak naar. Ze spelen wel graag op de ds en op de pc.

Kwaliteit van het beeld vind ik ook echt teleurstellend.

@#puk# wrote:



Kwaliteit van het beeld vind ik ook echt teleurstellend.




Vind ik ook.

wij zijn om gegaan ben helemaal geen voorstander voor games enzo, maar we hebben voor 12e maand een vsmile cyber pocket liggen na dat ik me er in had verdiept dat ze met spellen ook dingen kunnen leren zoas schrijven rekeken met de pen op het schrijf vlak hebben we deze gehaald nu nog kijken voor spelletjes erbij.

trouwens onze oudste is 4 en krijgt hem

senna wil graag die vtech smile Motion Console voor zijn verjaardag

ik weet niet of dat wat is

Dat is een soort WII voor kleine kinderen.

@lizzy wrote:

senna wil graag die vtech smile Motion Console voor zijn verjaardag

ik weet niet of dat wat is




heb dr even op gekeken en dat lijkt me ook wel wat trouwens

Nou, hier hebben we hem weggedaan, kinderen vonden het niet leuker dan gewoon kinderspellen op de Wii en daar hebben papa en mama ook nog wat aan.



Ik ken zat kinderen vanaf 3 die prima op de Wii kunnen, dus ik zou niet gauw een vtech smile kopen, daar zijn ze toch vrij snel klaar mee. Het groeit niet mee.



Ook hier vonden we het beeld veel te grof, teveel pixel achtig.



Peter is net 4 en speelt mega goed mariokart op de Wii en ook de sporten zoals tennis en golf spelen ze makkelijk.

wij hebben de wii niet

dus lijkt voor senna mooie alternatief

Ze hebben de prijs naar beneden gegooid heb ik gemerkt, dan nog kun je afwegen wat dat ding kost+spellen en de tijd dat ze er mee zal spelen waarna je alsnog weer aan wat anders moet en wegzetten tegen de aanschafprijs van een ander apparaat.

Ook een 2e hands gameboy met spelletjes kan een leuk alternatief zijn.



Onze ervaring met de Vtech is dat hij op batterijen gaat tenzij je er een adapter/oplaadstation bij koopt, de spellen zijn relatief duur.



En je moet als je kiest voor de grote computer, steeds je tv oppofferen.

Dat vonden wij nog het irritanst.

Wat dat betreft zou mijn idee zowieso zijn om een pocketversie te kopen, heb je er bijvoorbeeld ook in de auto en bij andere gelegenheden wat aan. :thumbup:

Wij hebben hem gekocht voordat de wii en alles uit was.

DS vond ik hem met 3 jaar nog echt te klein voor en hier hadden ze leuke spellen bij die je op leeftijd kunt kiezen.



beeldkwaliteit… nee is niet geweldig, maar een kind van 3 ziet dat denk ik niet. Ik ben sowieso geen fanaat van de DS.

Hij heeft er afgelopen jaar van opa en oma een gehad… maar zou hem het liefst zo de vuilnisbak in gooien. :frowning:



Inmiddels speelt dochterlief met de V-Smile. :smiley:

En ook zij vind hem erg leuk. Het is een simpele joystick en makkelijk te begrijpen voor jonge kindjes.



Ik vond het wel leuk en mijn kids ook, maar dat verschilt denk ik ook per kind.

mijn zoon is nu 5 jaar ,maar hij heeft hem met 4 jaar gekregen ,hij is helemaal gek van ,hij speelt er wel vaak mee ,en die spelletje kocht ik vaak in de aanbieding voor 10 euro . groetjes sandra ,oh hij heeft de pocket vond ik makkerlijker ,mee in de auto als wij ergens heen gingen

ik vind de beeldkwaliteit ook niet goed, maar ons zoontje vind het erg leuk. hij speelt overigens nu ook met de nintendo ds. als ik nu weer zou moeten kiezen zou ik voor de ds gaan, lekker handig kan ook mee in de auto als je eens ver moet rijden. en de spellen van dora, pluk van de petteflat, diego, mario kart, allemaal hartstikke leuk en kindvriendelijk.

volgens mij heeft bartsmit of intertoys nu 15% korting op alles …of was het nou 10% op consoles. zou je even moeten checken, maar dat is alleen deze week nog geloof ik.

Leuke spelcomputer hoor!

Mijn zoontje vind het leuk om te spelen!!!

Die van mij mag je overnemen incl. 4 spellen voor 50 euro

@mamma_ wrote:

Die van mij mag je overnemen incl. 4 spellen voor 50 euro




Dat is dan de nieuwe neem ik aan met pen en microfoon :wink: ??



Je moet trouwens even kijken voor de adapter, wij hebben er een andere voor gebruikt, dus geen batterijen nodig. Maar moet wel de goede zijn :wink:

@mamma_ wrote:

Die van mij mag je overnemen incl. 4 spellen voor 50 euro




welke spellen zijn dat dan en hoe oud is het ???en is dat degene die op het plaatje staat of die consoler motion???

Die van mij is net 4 en vindt het gewedig!!

Heb voor Y.eline gisteravond via mp een Vsmile pocket gekocht met 3 spelletjes (dora,assepoester,winnie the pooh) voor kerst. Ben benieuwd hoe ze het vind :lol:

Ik ben niet zo kapot van deze spelcomputer. Ik ken 2 mensen die hem hebben maar het valkt tegen. Het is ook niet draadloos dus de kinderen ziten zo dicht bij de tv.

Een Wii vind ik eigenlijk leuker dan deze. En Aan een wii heb je ook wat als hij 7 is en aan deze niet echt.