v-tech toettoet bouwplaats of vliegveld

Dilemma: wie heeft ze allebei of 1 vd 2 en kan er voor of tegen pleiten? Ik vind ze allebei erg leuk, we krijgen 20 euro van oma nog voor verjaardag dus de prijs is het probleem niet. Maar welke zouden ze leuker vinden? De bouwplaats is ook wat lastiger verkrijgbaar, vandaar mn twijfel!



(de garage hebben we NIET die vind ik zelf niet leuk, we hebben wel al de auto-ambulance)

Mijn kinderen vinden de garage juist geweldig, omdat die auto’s herkent, maar goed dat vroeg je niet :wink:



Mijn kinderen zouden de bouwplaats het mooiste vinden (gastouder heeft alles) maar op zich maakt het ze niet zoveel uit, omdat je het op elkaar kan aansluiten, dus ze rijden zoveel rondjes ed dat ik niet echt kan zien wat ze nou leuker vinden, met uitzondering van de garage dan.

Dank je voor je reactie. De auto ambulance herkent ook de auto’s en volgens mij de bouwplaats e.d. ook.



Ik weet niet vind de garage zo… aanwezig? Tja dat zijn die bouwplaats en vliegveld ook maar dat oogt niet zo als 1 blok. Thijs speelt daar op het KDV ook niet echt mee terwijl de auto ambulance wel echt favouriet is. Maar oma heeft een royaal bedrag bijbetaald dus het is de bouwplaats geworden. Ben benieuwd :smiley: