v-tech storio - iemand ervaring?

Hoi allemaal,



Wij overwegen voor Sinterklaas voor B een Storio te kopen.

Is er íemand die al ervaring heeft?

Wij willen hem aanschaffen voor haar verjaardag, dus ik ben benieuwd naar de antwoorden. Ik lees mee!

ook ik lees mee staan hier ook op 1ste plaatst voor sinterklaas

Wij hebben hem voor onze dochter gekocht, voor d’r verjaardag en is hier een groot suc6 !! Ze vind vooral het inkleuren van de tekeningen erg leuk en de letters en cijfers oefenen, doet ze ook erg graag, ze noemt hem ook haar kinderipad 8) whahah. Ook hebben we er zelf foto’s op gezet en deze kan ze zelf bewerken…dat worden dus erg rare foto’s hihih

Onze zoon heeft de storio net gekregen en het is inderdaad erg leuk.

Hj heeft 3 spellen erbij, Tinkerbell, Sam en Mickey Mouse.

Cars staat ook op het lijstje.

ben wel benieuwd wat B ervan vind

of die hele kleintjes er ook echt iets aan hebben



ik heb jaren geleden een v-smile gekocht voor Luna maar daar vond ze nooit veel aan

nu was ik aan het twijfelen over de storio voor haar verjaardag maar hebben uiteindelijk een tablet genomen heeft ze denk meer aan gezien haar leeftijd :think: (ipad vind ze ook geweldig alleen is die zo kwetsbaar…)

Wij gaan het doen.



B vindt filmpjes en foto’s kijken namelijk geweldig en je krijgt er software bij waarmee je computerbestanden kunt omzetten naar storio-bestanden.



De interactieve boeken zijn leeftijdgebonden (bijv winnie de pooh v.a. 3 jr en toy story v.a. 4 of 5 jaar) en hij vindt het nu ook al prachtig om op de ipad van mijn ouders videoboeken van dikkie dik te kijken.



w.b. leren lezen e.d. groeit het ding met hem mee, en de ‘games’ groeien dus ook mee qua leeftijd.



Angel: kwetsbaarheid ipad valt wel mee hoor, B bedient dat ding al minstens een halfjaar helemaal zelf :wink: Doet er memory spelletjes op enzo.

Lily: nou… als ik kijk naar de ipad en een ander tablet vind ik de ipad toch een heel stuk kwetsbaarder

qua krassen beeldscherm kan ook vrij makkelijk kapot en hier zit er dan niet 1 tegelijk op nee er zitten er 2 om te vechten dus dan maar liever een tablet die als die op de grond valt hooguit een krasje heeft en niet gelijk het scherm aan diggelen ligt :wink:

Hmm naja mijn ouders hebben er een leren beschermding omheen, dus miss dat dat scheelt.



En hier wordt niet gevochten want de kleine tuttebel is nog tevreden met een rammelaartje :wink: dus dat scheelt ook!



Anyway, wij kopen de storio voor B met de winnie the pooh ‘game’ erbij

haal dit topic even omhoog, hoe is de kwaliteit van de storio? Wij overwgen er een te kopen voor de oudste 2 (4 en 5 jaar) maar vroeg me af wat ik voor kwaliteit kon verwachten :slight_smile:

Wat bedoel je met kwaliteit?



Ik vind de Storio heel degelijk, kan tegen een stootje en het scherm is misschien niet heel groot maar wel voldoende en leesbaar.

De batterijen gaan ook lang mee (we gebruiken oplaadbare) en de spelletjes zijn gemakkelijk te verwisselen.

Onze zoon heeft de Storio nu sinds oktober en heeft 4 spellen erbij. Hij vindt het nog steeds leuk



We hebben er wel een tasje bij gekocht, de Storio blijft hierdoor netjes en je kunt ook de spelletjescassetes erin kwijt.

Net even met mijn man overlegd en die van onze jongste komt misschien te koop. Hij wil ook heel graag een DS en de Storio is dan overbodig.

Ik zal met de kleine man overleggen maar anders is zijn Storio over te nemen. Een blauwe, incl tas en 4 spellen ( Sam in de stad, Tinkerbell, Mickey Mouse clubhuis en Cars 2)

Nieuwwaarde is € 165,- en alles is een half jaar oud.

Bedankt voor je antwoord!

Kwaliteit bedoel ik of het scherm nu nog te lezen is na een tijdje gebruik, of alles nog heel is en normaal functioneert etc…

maar dat lijkt me dus wel zo te lezen!



Wij willen de roze variant, maar misschien iemand anders die wel blauw zoekt? Ben alleen een beetje bang dat ze onwijs ruzie gaan maken hier, maar vind 2 van die dingen echt overbodig dus ze zullen toch moeten leren delen…

als we het doen, want ik twijfel nog een beetje :slight_smile:

onze dame krijgt m met haar verjaardag…

lijkt mij een heel nuttig ding, maar denk niet dat ik zelf er 2 zal kopen… ze moeten maar leren delen…



heb m uitgeprobeerd, en werkt erg goed… (vooral de spellen… boek lezen heb ik niet gedaan…)

karin heb je de jouwe nog te koop? en zo ja, wat kost hij dan?

Anders zou ik marktplaats de komende tijd in de gaten houden, er komt binnenkort een storio 2 aan :wink: wie weet zijn er nog mensen die gaan inruilen.

maar kijk hier wel mee uit op mp.

heb ik ook gedaan… en was dus wel stuk…

Gelukkig via vtech een nieuwe gekregen…



het is een erg leuk ding. sint brengt nieuwe spelletjes. benieuwd hoe ze het vinden…