V-tech Kidizoom

Is deze geschikt voor een peuter van 3 jaar? En van wat voor materiaal is deze gemaakt?



We zitten er aan te denken deze voor D.ean zijn verjaardag te kopen. Echter is de advies leeftijd 4 jaar. Vandaar dus mijn vraag.

wij hebben hem voor mijn zoon van 8.

hij vind het geweldig.

onze dochter wordt in okt 3 maar daar zou ik het niet voor kopen. die kan er absoluut niet mee overweg.

Wat verwacht je van een peuter van 3 hoe hij met dit speelgoed gaat spelen?

@rijstkorrel wrote:

Wat verwacht je van een peuter van 3 hoe hij met dit speelgoed gaat spelen?




Het gaat mij er meer om of het niet te moeilijk is voor een peuter van 3.

Er zitten diverse functies op. Maar aan de andere kant…hij snapt ook hoe een iphone/ipad werkt.



Daarnaast is hij stoot en val bestendig. Natuurlijk niet tientallen keren. En ik moet zeggen dat mij peuter vrij netjes is met spullen. Dus wat dat betreft durf ik het wel aan.



Verder niemand ervaringen?

Ik denk dat Roan zoiets ook wel leuk zou vinden, die mag ook graag op de telefoon of ipad en weet ook precies hoe het werkt hoor. En foto,s en filmpjes maken is hier ook ltijd een groot succes, ik zou het gewoon doen, jij kent d,ean het best :thumbup: … En jij weet dan ook zelf wel of het geschikt is of niet.

wij hebben hem sophie ook voor haar derde verjaardag gegeven en er wordt nu al 2 jaar intensenief gebruik van gemaakt.

ze vond het vanaf het begin helemaal geweldig en is er altijd erg zuinig op geweest.

de randen zijn van stootvast materiaal dus hij kan best tegen een stootje. is erg makkelijk in gebruik dus ik zou het zeker doen!

hier heeft de jongste m van sinterklaas, zij was toen 3 jaar en 9 mnd, maar vond m met 2 jaar al interessant.



3 jaar is een goede leeftijd hoor.

We hebben hem gekocht :mrgreen: Hij is er helemaal blij mee :inlove: Beetje foto’s maken van de vloer en benen :lol: