v-smile vraagjes

hallo, mijn zoontje wordt binnenkort 3 jaar. Nu denk ik eraan om hem de v-smile computer kado te doen, maar ik heb de praktische vraag: weet iemand hoe je deze aansluit? Ik heb namelijk maar 1 scartaansluiting op de tv. Nu zie ik ip reclameafbeeldingen ook dat het aangesloten zit via die drie gekleurde draadjes die je voorin de tv doet. Heb je dan geen scartaansluiting nodig? Als ik wel scart nodig heb, dan zal de v-smile dus niet gaan bij ons.



hoe vinden jullie kinderen de v-smile? Spelen ze er wel veel mee?



of zou bijv een pc game met eens soort van kinderjoystick (als dit al bestaat) ofziets meer iets zijn? ik heb ook comfy bekeken, maar dat is tot 5 jaar, dan zou t nog maar voor 2 jaartjes zijn.

wij hebben hem, hij zit inderdaad met een tulpstekker (rood, wit en geel) in je tv.

geen scart aansluiting nodig dus



hij speelt er af en toe mee, maar het is nog wel erg moeilijk voor hem.

veel spelletjes moet ik toch nog helpen, maar af en toe heb ik er ook wel zin in.



we hebben een spel van dora, die kan ie zelf

1 van cars, die is nog wel moeilijk,

de lion king, ook nog moeilijk

en nog eentje… (ben ff vergeten welke :oops: )

Mijn zoon heeft hem ook al een tijd…een jaar of 2/3 nu.

Het is idd met die stekkertjes :thumbup:

En je hebt makkelijkere spellen ook hé…pooh is makkelijk.

Nemo iets moeilijk geloof ik…je hebt spellen vanaf 3 jaar :thumbup:

Onze jongste wil soms ook even :lol: snapt er niets van maar ze is dan helemaal enthousiast :inlove:

thanks voor jullie antwoorden, fijn dat er geen scart nodig is. de scart in onze tv is al voorzien nl, dus daarom makkelijk dat hij met de drie andere stekkertjes gewoon werkt. Ik ga t zeker overwegen. even aanbiedingen in de gaten houden, ons zoontje is net voor sinterklaas jarig, dus er komen vast nog wel enkele aanbiedingen.

ik hoop dat hij het leuk vindt. hij wil wel altijd achter mjn pc, dus ik heb t gevoel dat hij het wel leuk zal vinden. :smiley:

ik heb hem via MP gekocht, met 4 spellen erbij :wink:

@Ziet wrote:

ik heb hem via MP gekocht, met 4 spellen erbij :wink:


aha daar ga ik dan ook even rondsnuffelen. dank je voor de tip :smiley:

ik ben overstag, maar heb m niet in de winkel gekocht, maar krijg hem bij een abonnement van een tijdschrift kado :mrgreen: zo zijn er twee blij. zoonlief met de v-smile en ik met een abonnement op een tijdschrift. :smiley: