v-smile baby -- v-smile spelconsol vraagjes

Ik zit te twijfelen of ik de v-smile baby aan mijn dochter ga geven voor haar verjaardag.



Wie heeft hem en wat zijn jullie ervaringen ermee?



Kunnen de spellen van baby in die voor grotere kinderen en andersom? (of moet ik echt over 2 jaar die andere aanschaffen?)



even een foto erbij over welke computers ik het heb :wink:



voor baby’s/peuters





voor “oudere” kinderen

Bedoel je die van DORA? Die oranje?



Onze kleine man die gisteren 3 werd heeft hem gehad van zijn oom, maar als ik eerlijk ben vindt hij het vooral leuk om te kijken hoe ANDEREN ermee spelen :mrgreen: Maar misschien bedoel jij een andere :think: … Ik bedoel die van € 69,95 bij de Bart SMit…

Oh nee… ik heb ff gegoogled en je bedoeld inderdaad een andere :oops: Mijn excuses…

Hallo,



Toevallig hebben wij vorige week de baby gekregen.



We hebben er nog niet veel mee gedaan maar ik heb wel al even gekeken wij vonden het leuk.



Wat ik wel weet is dat de spellen niet in dezelfde spel computer kunnen dus je zal dan idd over twee jaar een andere aan moeten schaffen.





Hoe het verder gaat dat weten we nog niet ze snapt er nu nog niet zo veel van, maar dat zal wel snel gebeuren.



Groetjes

1 tip: koop Comfy :inlove:



ontzettend educatief, op allerlei niveau’s te spelen en nog jaren plezier van :inlove:



google even op “jonge gezinnen comfy” :shifty: daar staat alles en kan je het ook bestellen :thumbup:



het is wel iets duurder dan de baby, maar er zitten veel meer spellen bij en je doet er langer mee :dance: ( t/m 5 jaar zeggen ze)



( tom speelt er al mee sinds hij 9 maanden oud is, en hij heeft nu de cd “vriendjes maken” en “kleuren” en “muziek” . binnen 1 cd zijn meerdere nivo’s en hierboven zitten ook weer cd voor oudere kinderen.

en voor jongere kinderen ook, dit is vanaf 1 jaar. :inlove:



hier staat een voorbeeld: kan je even klikken en zien wat je kindje ziet :inlove:

http://www.comfyland.eu/local/nl/

mijn dochter heeft hem gekregen voor haar eerste verjaardag , maar tot nou toe kan ze er niet leuk mee spelen ze speelt wel met het toetsenbordje die is ook zo erg leuk maar ze speelt nou nog niet met de computer maar ik heb ook al een tijdje nou neit meer met haar geprobeerd dus misschien dat er nou meer intressen voor is :think:

jammer dat de spellen niet op beide passen bij de v-smile



oh die comfy ziet er ook wel leuk uit :mrgreen:

zo hij is idd wel prijzig ja :shock:

Noa krijgt hem ook, voor de kerst.

De spellen voor de V-smile Baby passen inderdaad niet op de “gewone” V-Smile en andersom. Wel passen de V-Smile spellen in de V-Smile Pocket, maar daar heb je nu nog niets aan want die is pas vanaf 4-5 jaar geloof ik…



Wij hebben juist de V-smile Baby gekocht i.p.v. de Comfy, omdat ik het niet zo prettig vind als er een klein kind achter mijn PC zit (kunnen ze toch meer aan kapot maken voor mijn idee). En toegegeven, onze PC staat ook boven, dus het leek mij beneden voor de tv ook wat gezelliger :wink:



Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van andere kindjes en mama’s…

Ik ook benieuwd!



Wil ook iets van een computer idee geven voor haar verjaardag. Ze vind mijn laptop te interessant, dus dan maar een eigen (ben niet altijd zo makkelijk en toegeeflijk daarin trouwens hoor, voor de pedagogen onder ons :wink: )



Groetjes Nienke

@nienke2 wrote:

Ik ook benieuwd!



Wil ook iets van een computer idee geven voor haar verjaardag. Ze vind mijn laptop te interessant, dus dan maar een eigen (ben niet altijd zo makkelijk en toegeeflijk daarin trouwens hoor, voor de pedagogen onder ons :wink: )



Groetjes Nienke




Haha, dus even offtopic omdat je het er zelf bijzet…



Waarom dan nu wel zo toegeeflijk?

8)

:mrgreen: Luna krijgt wel zo’n laptop voor 2+ maarja zo’n spelcomputer lijkt me ook wel erg gaaf eigenlijk :think:



ben er nog steeds niet uit of ik hem nu wel of niet ga geven misschien een jaartje wachten en dan die voor oudere kinderen geven :think:

Wij hebben gewacht en Aniek met 2 jaar en 9 maanden de v smile gegeven voor 3 tot 7 jaar.



Het spel van Dora speelt ze voor 80% al zelf uit, het spel van Nemo vind ze wat moeilijker, maar ze vind het bere-leuk om alles uit te proberen.



Dus ik zou wachten.

ja dan wacht ik denk idd maar en geef ik die andere volgend jaar :smiley: