Uw browser moet uitgerust zijn met cookies. Help!

Als het goed is (vorige keer zou ie in september een concert geven, werd de kaartverkoop aldoor een week later en bleek het concert helemaal niet door te gaan), komt Bryan Adams 11 juni naar Nederland en begint over een paar weken de voorverkoop. Als ik op ticketservice doe alsof ik van Andre Rieu kaarten wil kopen, als test, krijg ik de foutmelding Uw browser moet uitgerust zijn met cookies. Ik heb echter bij opties mijn privacy al op Alle cookies accepteren gezet, alle browsers gesloten en opnieuw geprobeerd. Wat kan ik nog meer doen?

En wie wil er nog meer toevallig heen?

Ik ben op weg naar bedje en heb er werkelijk geen verstand van…maar je vraag lijkt hier wat verloren te raken…verplaats hem even voor je met linkje!

Succes! :thumbup:

SeeSeeEm?

Log je automatisch in op KoK?

Ja, op de meeste fora waar ik zit, onthoudt mijn browser mijn wachtwoord en hoef ik hem niet opnieuw in te tikken. Net zoals op mijn vorige pc toen ik de vorige keer (succesvol) kaarten bestelde via ticketservice, daarom vind ik het zo vreemd dat ik nu die melding krijg.

Dus onthoud je pc wel cookies en moet het probleem elders zijn… :think:

Ik ga het morgen uitproberen bij de bieb en anders overmorgen bij mijn ouders.

Ik snap er zelf ook niks van, ik heb dan wel niet zoveel verstand van pc’s maar ik dacht in deze alles gedaan te hebben dat ik kan doen.

de ticketlijn even bellen joh! is ook makkelijk en je hoeft niet op de pc te wachten zeg maar…

Ik wil er graag heen!! Je kan al wel kaarten aanschaffen zag ik via olineticketshop, maar daar zijn ze erg veel duurder :cry: (75 euro voor de goedkoopste en slechtste ZIT kaarten).

Zaterdag begint de verkoop zag ik, om 10 uur :mrgreen: Voor betere prijzen:

BRYAN ADAMS

Maandag 11 juni 2007

Ahoy’ - Rotterdam

Entree: E36, E39, E42, E45 (excl. servicekosten) :thumbup:

Aanvang: 20.00 uur.

Jij ook S6 !!

Ik heb juist de ervaring dat ik door de ticketlijn niet heen kwam, steeds in gesprek en via internet kan ik meteen met creditcard betalen en heb ik de tickets meestal met een paar dagen in huis.

komt er ook nog bij dat bij oudste net zwemles heeft op dat tijdstip, maar op een paar honderd meter afstand zit de bibliotheek die om 10.00 opengaat, dus probeer ik het daar, hopelijk daar geen last van cookies-opmerkingen

en gelukt??

Wij gaan in ieder geval :mrgreen:

jaa, ik heb staplaatsen!!!

jij ook?

JA JA JA :dance: :dance: :dance:

Het duurt nog even, maar wat er in het vat zit… :wink:

Je hebt dan wel geluk gehad, want ik las op het forum van de fanclub dat rond het middaguur de staanplaatsen en de beste zitplaatsen waren uitverkocht.

Ik zat even over 10 uur bij de bibliotheek (mijn oudste had zwemles in het zwembad aan de overkant) en moest wel een keer of 8 doorklikken voordat ik voorbij de melding kwam dat er teveel gebruikers voor dit evenement waren.