Ushi en Dushi

Geweldig!! Derrek ging er volledig in!! Whaha!

ow is dat nu ook er op



ik ben al ana opnemen en iets anders aan zien…



hm nog een dvd rec nodig ahah



komt ws nog wel herhaald, :thumbup: ik had voorstukje met derek al gezien , erg lachûh :lol:

leuk was het!!!

Wat een vreselijke vent is die Derek Ollebie :wink: toch

haha ja geweldig dekkel ollebie!!



dushi is ook een nieuwe kijkcijfer hit volgens mij

Hij was leuk idd…alleen die Dushi vind ik over the top…denk dat het met minder “spek” inhet gezicht geloofwaardig kan zijn…maar daar gaat het vast niet om…ik zou alleen geen seconde aannemen dat het echt iemand is…

@mandy_d. wrote:

Hij was leuk idd…alleen die Dushi vind ik over the top…denk dat het met minder “spek” inhet gezicht geloofwaardig kan zijn…maar daar gaat het vast niet om…ik zou alleen geen seconde aannemen dat het echt iemand is…


Nou nee, ik dus ook niet en ik snap dus ook niet dat bijv Frans bauer zich zo door haar laat meeslepen… volgens mij speelde hij gewoon mee. Je ziet toch dat het nep is??

Hier ook erg gelachen! Je zag Derrek denken: “Oh shit, hier gaat mijn kans!” We hebben vooral erg gelachen om zijn non verbale expressie!



En dan hoe hij zat te worstelen om te vertellen dat hij homo was! Hihihi. Had niet verwacht dat hij daar zo’n moeite mee zou hebben.

erug leuk

Ik vond het ook wel grappig. Wat is Wendy toch goed!

Toen Lucretia voor het eerst bij dwdd was hadden wij ook meteen zoiets van: ‘huh? Die bovenlip beweegt helemaal niet…’ dus wij hadden al meteen wat twijfels… Maar het blijft lollig…

Ik heb haar een paar keer her en der voorbij zien komen als Dushi maar het ziet er toch wel vreemd uit.



Ik vond Ushi beter.

Ik heb weer erg gelachen om Ushi. Dushi moet ik nog aan wennen.

Ushi was geweldig!

ik durf het eigenlijk niet te zeggen :shifty: , maar kunnen ze nou echt niets nieuws bedenken en moeten ze weer eens oude trucjes uit de doos halen? :roll:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt niet begrijp wat hier humoristisch aan is…

Ik heb ook gelachen. Wendy is steengoed.

Dushi is idd over de top, maar toch denk ik echt dat wij er ook in zouden trappen hoor. Dit verwacht toch niemand?

Ik moet wel zeggen dat haar handen me opvielen…die rubberen worstjes. :mrgreen:

Frans Bauer leek erg overrompelt, ik zag echt niet dat hij dit speelde.

Derek’s reactie…geweldig! :lol:

Hij wordt toch nog een keer te pakken genomen door haar als Dushi?

Ik moet wel zeggen dat ik het typetje Ushi een stuk beter vind…als Dushi kan Wendy, naar mijn idee, toch wat betere vragen stellen e.d. om het nog leuker te maken. Volgens mij moet ze hier nog een beetje meer vorm aan geven, zeg maar…

Bij de televizieruitreiking mocht Dushi de zilveren tv ster uitreiken. Ze was helemaal niet grappig, vond het wel grappig dat Ruben Nicolai hem won en je zag gewoon aan zijn gezicht dat hij zoiets had van “moeten we dit grappig vinden”, ook de andere lama’s keken zo naar haar :silenced:

Ik vond Ushi wederom geniaal, van Dushi ben ik iets minder weg, zoals al eerder genoemd werd, de lippen bewegen totaal niet, dit keer zag je die onderlip echt stil hangen.



En inderdaad bij de uitreiking van de televizier ring werd er niet echt om d´r gelachen, kon er ook niet echt om lachen, vind het een beetje vergezocht.



Maar goed, Ushi is voor mij reden genoeg om te kijken, zal er zeker niet voor thuisblijven wat ik wél doe voor bijvoorbeeld Boer zoekt vrouw :lol:

@Affie wrote:

@mandy_d. wrote:
Hij was leuk idd…alleen die Dushi vind ik over the top…denk dat het met minder “spek” inhet gezicht geloofwaardig kan zijn…maar daar gaat het vast niet om…ik zou alleen geen seconde aannemen dat het echt iemand is…


Nou nee, ik dus ook niet en ik snap dus ook niet dat bijv Frans bauer zich zo door haar laat meeslepen… volgens mij speelde hij gewoon mee. Je ziet toch dat het nep is??




Ja maar…Frans Bauer…dan noem je ook iemand :silenced:

Ushi was idd leuk weer…voelde gewoon mee met die arme Derek Ollebie…jeetje zeg…het koste hem echt moeite aan te geven dat hij homo was…al merkte ik wel dat hij het halverwege het intervieuw al zat was…ze stopte op het juiste moment…