urineverlies

Hoi meiden,

Ik ben nu 21 weken zwanger en heb sinds vorige week last van m’n blaas.

Het is alsof het kindje tegen m’n blaas aanligt of trapt.

Ik heb dan constant het gevoel dat ik naar de wc moet en als ik dan ga komen er maar een paar druppels uit.

Heb ook al last gehad van een natte broek het zijn maar een paar druppels maar ik vindt het erg lastig. Hebben jullie er ook ervaring mee en blijft je er de rest van je zwangerschap last van houden?



Het is trouwens geen blaasontsteking daar heb ik in het verleden genoeg ervaring mee gehad en dat voelde echt anders.



Groetjes Wendy

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat een blaasontsteking tijdens je zwangerschap anders voelt als normaal. Soms voel je het helemaal niet. Ik zou toch even je ha bellen en vragen of ze je urine kunnen nakijken.

Ik ben ook zeer deskundig met blaasonstekingen, echter geloof me, tijdens deze zwangersch herkende ik het ook niet als blaasonsteking…dus ondaks je gevoel toch ff je plas laten nakijken!!



Het kan natuulijk ook je beeb zijn, en ja dan heb je er jammer genoeg nog wel last van…Eigenlijk wordt dat alleen maar erger :shifty:

Ik heb bij m’n eerste zwangerschap van Sharon wel een paar keer blaasontsteking gehad en dat deed echt zeer.

Maar ik ga voor alle zekerheid maandag effe naar de ha om m’n urine na te laten kijken, dan weet ik het tenminste zeker.



En als het geen blaasontsteking is moet ik maar tenalady’s in gaan slaan ofzo :? :shock: :oops:



Groetjes Wendy

Ee inlgekruisje is dat niet voldoende?

ja dat zou ook kunnen maar je hebt toch tegenwoordig die hele dunne die nemen meer vocht op dan een inlegkruisje.



Maar we gaan eerst kijken of het geen blaasontsteking is.



Groetjes Wendy

He wendy



Ik heb er ook last van, en bij Brent had ik dat ook de hele zwangerschap. Steeds nat ondergoed :oops: Inlegkruisjes helpen voldoende bij mij! En gelukkig was het na de bevalling weer over, dus hopelijk deze keer weer zo