Urine stinken

De titel zegt het al.

Mijn urine stinkt enorm hebben jullie dit ook? Of is dit een teken dat de bevalling er aan zit te komen?

Heb vorige week dinsdag mijn laatste antibiotica gehad omdat ik blaasontsteking had.

Als je urine nu nog stinkt zou ik denken dat er nog steeds bacterieen aanwezig zijn. Voor de zekerheid zou ik opnieuw urine naar de dokter brengen om deze te laten controleren.

Ik vond mijn urine tijdens de zwangerschap van Isabelle van begin tot eind zwangerschap stinken. Nu ruik ik nog niets speciaals (gelukkig). Maar het kan dus wel bij een zwangerschap horen. Je bent dan soms wat gevoeliger voor geuren… Maar ja, het kan inderdaad ook zijn dat je weer een blaasontsteking hebt, of wat dan ook, dat durf ik je zo niet vertellen! Is de kleur ook bruiner? Want dat duidt vaak wel op ontsteking…

Oke bedankt meiden nee urine is niet bruiner dan anders maar moet wel weer veel meer plassen… Ik moet straks toch naar de gyn en dan zeg ik het ook wel eventjes erbij!

Het hoeven trouwens geen ‘levende’ bacteriën te zijn maar kunnen ook de restanten van de gedode bacteriën zijn. Extra tjek kan nooit kwaad, hier is het iig nooit een aanwijzing geweest voor een naderende bevalling. :wink: