Urban jungle duo

Hoi,

Ik ben op zoek naar een tweedehandse urban jungle duowagen, de meeste aangeboden modellen zijn van 2005/2006 of ouder, nu vroeg ik me af of daar ook een maxi-cosi op te bevestigen is, ik kan dat nergens terugvinden??? :think: :think:

Wie heeft zo’n wagen en weet dit??

Nee helaas dat kan niet.

Je hebt er wel een babybakje bij hoor :wink:

Heb ik erg veel gebruikt bij Sam

@Maxim wrote:

Nee helaas dat kan niet.

Je hebt er wel een babybakje bij hoor :wink:

Heb ik erg veel gebruikt bij Sam

Weet ik maar ik heb bij Jayden de reiswieg bijna niet gebruikt als ik “ff” nar de stad ging vond ik de cosi handiger :oops:

bij de easywalker duo kan dat geloof ik wel… zo staat hij in elk geval afgebeeld in de prenatal gids.

Faizaa heeft die wagen geloof ik, misschien haar es wat vragen stellen? :wink:

@Cell wrote:

bij de easywalker duo kan dat geloof ik wel… zo staat hij in elk geval afgebeeld in de prenatal gids.

Faizaa heeft die wagen geloof ik, misschien haar es wat vragen stellen? :wink:

Jij was hier toch de kinderwagen expert?? :wink:

:lol: :smiley: :lol:

Ja bij de Koelstra Flexxo twin kan het ook, maar daar is tweedehands bijna niet aan te komen, ja heel duur, dan koop ik liever een nieuwe :mrgreen:

enkele kinderwagen expert dan, enkele :wink: :lol:

Duowagens heb ik er maar 2 van gehad, een twinco en daar kan niks op en een mountain terrain en daar had ik al geen maxi cosi meer nodig :mrgreen:

hihihhi

Uhm, ik heb hem wel maar heb altijd gewoon de babybak gebruikt. Ik weet wel dat je bij de enkele uit 2006 een maxi-cosiset kunt krijgen maar bij de duo, geen idee. Misschien hebben winkels als prenatal nog informatie daarover. Kan geen kwaad het te proberen.

@juulisjuul wrote:

Ja bij de Koelstra Flexxo twin kan het ook, maar daar is tweedehands bijna niet aan te komen, ja heel duur, dan koop ik liever een nieuwe :mrgreen:

Past dat? Ik heb de koelstra flexxo twin maar het lijkt me niet kunnen dat daar een maxicosi op bevestigd kan worden :think: Omdat het best smal is.

De maxicosi is veel breder dan de plaats voor de kinderwagenbak naast de andere zitplaats.

Geen ervaring met een MC want op mijn model (2007) kan dat niet, is te smal. Ik heb een kinderwagenbak gekocht voor de duo maar daar heb ik altijd spijt van gehad!!! Achteraf liever een babynestje erin gelegd. De zitting kan bijna helemaal plat nl, en het neemt net zo makkelijk mee.

Daarnaast heel wat goedkoper want zo’n bak is mega duur!!! (ik heb er nog een op zolder staan nu…)

succes!

gr muts

@Mama_jeanet wrote:

@juulisjuul wrote:

Past dat? Ik heb de koelstra flexxo twin maar het lijkt me niet kunnen dat daar een maxicosi op bevestigd kan worden :think: Omdat het best smal is.

De maxicosi is veel breder dan de plaats voor de kinderwagenbak naast de andere zitplaats.

Bij babypark zeiden ze van wel !!

@Cell wrote:

Duowagens heb ik er maar 2 van gehad, een twinco en daar kan niks op en een mountain terrain en daar had ik al geen maxi cosi meer nodig :mrgreen:

hihihhi

Kan er daar wel 1 op dan?? Zo eentje kan ik van iemand overnemen, maar omdat er geen zwenkwielen opzitten lijkt me dat helemaal niet fijn eigenlijk… :think: :think: Wat vond jij van die wagen dan???

@juulisjuul wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@juulisjuul wrote:

Bij babypark zeiden ze van wel !!

Ik heb net zitten kijken maar dat past echt niet dan steekt de MC gewoon bijna 10cm uit aan de zijkant :wink:

Op mijn normale koelstra flexxo (ja ben koelstra flexxo fan :stuck_out_tongue: ) past het wel met een adapter dus misschien dat ze daarom in de winkel denken dat het past. Maar in de wandelwagenbakken zit ook heel veel verschil.

De wandelwagen bak van mijn duowagen past dus niet op de enkele wagen en andersom dus ook niet.

Merlijn ligt in de duowagen al in de buggy inzet en in de enkele kinderwagen nog gewoon lekker in de wandelwagen bak en daar kan hij nog wel een paar maanden in.

Ehmmmm, als je bankiert bij de postbank kun je van je rentepunten een duowagen kopen. Misschien een belachelijke tip, maar wij hadden het graag eerder geweten. Hier kan ook een maxi cosi op en lijkt me ook heel handig omdat de zonnekapjes los van elkaar kunnen worden versteld. Succes !

@juulisjuul wrote:

@Cell wrote:

hihihhi

Kan er daar wel 1 op dan?? Zo eentje kan ik van iemand overnemen, maar omdat er geen zwenkwielen opzitten lijkt me dat helemaal niet fijn eigenlijk… :think: :think: Wat vond jij van die wagen dan???

Je vroeg het wel niet aan mij, maar toch ff mijn mening :wink: Ik vond de mountain terrain een rotwagen! Ik heb hem even gehad voor de urban jungle maar zonder zwenkwielen is het erg onprettig in de stad. Je moet hem de hele tijd optillen en dat vond ik erg zwaar met een peuter en een baby er in. De urban jungle vind ik echt geweldig, heel soepeltjes.

Als je geen babybak wilt dan zou ik inderdaad voor het babynestje gaan. Gewoon de wandelwageninzet erin en net zo makkelijk mee te nemen. Babynestje neemt niet zo veel ruimte in de auto in beslag, en je baby mag er nog langer in liggen ook.

Ik heb nog een babynestje over van mijn vorige duowagen en die mag je evt tegen verzendkosten van me hebben.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2793018#2793018