Urban Jungle duo/easy walker gebruikers gezocht.... vraagje.

Wie oh wie kan mij helpen… beetje haast want ik heb al een mail gekregen…

maar ik heb gekeken naar een urban jungle duo maar wat ik me afvraag als de oudste niet wil zitten de wandelwagen niet gaat kantelen door gewicht verschil of dat je dit ook merkt met wandelen

Ik heb de duo (van easywalker) en nee wij hebben geen last van kantelen omdat je het gewicht aan 1 kant hebt.

Het is echt een stevige wagen!!

Ik heb de urban jungle duo, bij mij gaat ie niet kantelen, maar mijn jongste is ook nog niet zo zwaar. Ik weet niet of ie het anders zou doen, ik neem eigenlijk aan van niet.

ik heb vorige wk een wagen uitgeprobeerd in de winkel met alleen de oudste en toen viel het mij op dat het aanvoelde of deze naar een kant ging… oudste en jongste schelen niet veel in gewicht dus samen is die goed in balans, maar ben bang dat ik straks de wagen heb, en de oudste steeds wil lopen… :?

Wij hebben de easywalker duo en hebben hem ook wel eens met 1 kind tegelijk gebruikt. Niks gemerkt van kantelen ofzo. De wagen is erg stevig en stabiel!

@Pitje27 wrote:

maar ben bang dat ik straks de wagen heb, en de oudste steeds wil lopen… :?

waarom ga je dan voor duowagen en niet voor zo’n plankje of buggypod?

@Cariska wrote:

@Pitje27 wrote:

plankje hebben we… wil de oudste absoluut niet op en moet zeggen loopt voor mij ook als geen meter…

vind een duowagen fijner… heb geen zin om steeds met een zeurende peuter te lopen die maar steeds wil dat haar zusje uit de wagen gaat en dat zij kan zitten (moet erbij zeggen heb wel een duobuggy hoor, maar hier kun je niet mee of een zandpad of bos)

@Cariska wrote:

@Pitje27 wrote:

plankje hebben we… wil de oudste absoluut niet op en moet zeggen loopt voor mij ook als geen meter…

vind een duowagen fijner… heb geen zin om steeds met een zeurende peuter te lopen die maar steeds wil dat haar zusje uit de wagen gaat en dat zij kan zitten (moet erbij zeggen heb wel een duobuggy hoor, maar hier kun je niet mee of een zandpad of bos)

hoi

ik heb de beslissing genomen om het bij de mutsy te houden tot deze tijd…

kan wel blijven kijken, maar deze is goed… en ga zodra ik m niet meer nodig heb, iemand anders gelukkig meemaken

Dank je wel voor jullie hulp met meedenken… :-* :-*