UnderWunder - ondergoed voor kids met incontinentieproblemen

UnderWunder - Onderbroekjes voor Kinderen

met obstipatie-, ontlastings en urineverlies problemen.



UnderWunder® kinderonderbroekjes zijn speciaal ontwikkeld voor kinderen met poep- en/of plasproblemen.



De lijn is ontworpen en gelanceerd door Marije van der Vegte, moeder van een dochter van negen met chronische darmproblemen. Het gegeven dat er op dit gebied voor volwassenen van alles op de markt was, maar voor haar eigen dochter helemaal niets, heeft haar ertoe gebracht deze nieuwe en unieke onderbroekenlijn te produceren.



Het is een op het oog gewone kinderonderbroek welke in het kruisje is voorzien van een viertal ‘onzichtbare’ absorptie-lagen, die ervoor zorgen dat verlies van urine en/of ontlasting wordt opgenomen. De onderbroekjes zijn uitgevoerd in donkere kleuren, die daardoor extra camoufleren. Vriendjes en vriendinnetjes kunnen feitelijk niet zien dat het een heel speciaal onderbroekje is. Daardoor is voor de omgeving “het ongelukjeâ€? niet of nauwelijks zichtbaar, en het is daarmee voor schoolgaande of sportende kinderen een fantastische oplossing voor hun lastige en “geheime” probleem.



De modieuze onderbroeken, met een jongens- en een meisjeslijn, zijn verkrijgbaar via deze internetsite en een tiental zorgwinkels.





De site is het bekende voor en achter de naam!

en je krijgt ze vergoed (wij hebben ze ook via het ziekenhuis)



maar het houd de geur niet echt tegen

Ik lees dit en denk dan meteen, geef een extra broekje mee in de tas. Net als wij vrouwen onszelf verschonen, kunnen (grotere) kinderen dat dan ook op het toilet, zonder dat vriendjes het zien. In een gesloten zakje in de tas mee naar huis nemen!

Dit is geweldig! :thumbup: Die had ik willen hebben voor mijn zoontje van 6.

Gelukkig is hier het probleem twee maanden geleden opgelost met een dieet maar oh wat super.



Nicje, dat zou je denken. Maar geloof mij zo simpel is het niet op te lossen helaas…Een kind met chronische problemen op dit vlak durft het niet te vertellen en zelf verschonen is vaak geen optie omdat het dan overal komt te zitten :wink:



Nu is alleen de onderbroek nat ipv ook het kruis van de spijkerbroek. Mijn zoontje liep hier de hele dag in rond waardoor de huid kapot ging en de buitenste broek mega ging stinken.



Zijn ontlasting was vrij dun dus dit broekje zal het absorberen.

zijn er ook afbeeldingen?

ik zie wel tekst en klinkt mooi maar wil ook wel zien wat ik bestel zeg maar.

Nou is het niet voor mij maar ik ken iemand die is al 10 jaar als ik het goed heb en dat jongetje plast s’nachts nog in bed is het daar ook een optie voor of niet?

zijn vader verschoond gewoon elke dag het bed vind best sneu.

het is een mooi product maar twijfel echt of het helpt tegen te bed plassen sávonds.



Denk dat het gewoon voor overdags is voor wat lekkages zeg maar.



Mijn zoon is 13 en door problemen met zijn nieren niet zinnelijk en zelfs de dure huggie broekjes zijn soms niet eens er tegen op gewassen

erg lastig om wat voor de nacht een oplossing te vinden.

en zoals ik begrepen heb van die vader krijg je ook niks ervoor geen vergoedingen zoals incontinent broekjes (zoals ouderen) of onderleggers die ouderen hebben die je elke dag weg kan gooien en klaar ben.

hoi,



je krijgt luiers gewoon vie je ziekenfonds vergoed bij verwijzing van de huisarts.

Heb deze ook gekregen alleen zijn meoilijk qua maat zijn dan volwassenen luiers.



En mijn tienerzoon lekte daar nog harder doorheen.

Vindt het kruidvatmerk pyamabroekjes erg fijn