Neeeejjjj… Wa’s dit nou?? :shock: Hebben ze de Proms echt uitgezonden voor de kerst??
Al 11 jaar gaan wij trouw naar de Proms toe. En al elk jaar nemen we op 31 december de uitzending ervan op. Dat is natuurlijk helemaal leuk als je bij de opnames geweest bent, zoals wij dit jaar weer waren! Misschien waren we zelfs eventjes in beeld, opeens hing die camera stil voor mijn neus :mrgreen: Leuk, leuk, leuk, bewaren voor later. Maarrr… Dan moeten ze niet opeens een week eerder gaan uitzenden :evil: Daar kom ik net achter, nu ik tussen middag- en avondvisite door (manlief jarig ) alvast de recorder even klaar wil zetten voor de 31e… Grrrr… :evil:
Durf ik t nog te vragen? Oke… Here goes… :shifty:
Heeft iemand stomtoevallig de recorder laten meelopen toen het op tv was op kerstavond?
Ik heb het niet gezien en er ook niemand over gehoord :think:
ik heb er inderdaad een restje van gezien, laat op de avond op nl3 geloof ik… verder geen aandacht aan geschonken en ook niet opgenomen dus… Jammer zeg!
Lieverd, weet je zeker dat het niet óók nog de 31ste wordt uitgezonden? :think:
Je hebt zeker geen upc digitaal? Dan kan je programma gemist kiezen. Maar goed daar heb je waarschijnlijk neits aan.
Opnemen kan dan ook niet
OK ik help niet echt
Sorry succes met zoeken…
nl3 heeft toch ook uitzending gemist?
Heb alleen Sinead O’Conor gezien - tijdens het zappen en dacht wat krijgen we nou. Die was iig niet meer het poppetje van destijds maar nog wel een dijk van een stem zeg.
wij hebben het opgenomen,of eigenlijk…op laten nemen door een collega van mijn man…ik zou het dus tzt kunnen kopieren voor je
Herbeleef de Proms bij u thuis op televisie ma 22/12/08 - 8:50
Reserveer uw plaats voor de beeldbuis op zondag 28 december en 4 januari. Het grote feest van klassiek en pop gaat dankzij één (VRT) namelijk verder bij u thuis. Op zondag 28 december van 23.25 tot 00.15 uur en op zondag 4 januari van 23.10 tot middernacht zendt één de hoogtepunten van Night of the Proms 2008 uit. In Nederland wordt Night of the Proms uitgezonden door de KRO op woensdag 24 december vanaf 00.15 uur.
België | één
Zondag 28 december, 23.25 tot 00.15 uur
Zondag 4 januari, 23.10 tot middernacht
Nederland | KRO
Woensdag 24 december, vanaf 00.15 uur
http://www.notp.com/belgie/antwerpen/home
Dussssss Niek! Video aan voor vanavond op De Belg! 8)
Thanks allemaal!!
Jaaa, Annemarietje, zou dat kunnen? Graag!! Ik heb alle uitzendingen bewaard (als een herinnering aan onze jaarlijkse traditie), dus ik zou het leuk vinden om dit jaar ook te kunnen bewaren
Ik heb wel UPC digitaal, dus ik ga maar eens even kijken of ik het terug kan kijken. Opnemen gaat volgens mij nog steeds niet dan, maar ik ga het eens even uitzoeken
Sis, ik krijg je sms NU binnen en het wordt inderdaad ook op België uitgezonden, maar da’s dan de Belgische Proms, die is anders dan de Nederlandse. Een deel van de artiesten is wel gelijk, maar er zijn toch ook veel verschillen. Da’s dan niet de Proms zoals wij hebben gezien
Maar bedankt hoor, lief van je om mee te zoeken :-*
En Sinead, inderdaad, geen poppetje meer, maar die stemmmmm!! :thumbup: Ze kreeg als één van de weinige artiesten die (altijd rumoerige) zaal met 10.000 man stil!! :thumbup:
Hahaha, en je blijkt ook gelijk gepost te hebben :lol: Nogmaals bedankt :-*
@Niek! wrote:
Sis, ik krijg je sms NU binnenen het wordt inderdaad ook op België uitgezonden, maar da’s dan de Belgische Proms, die is anders dan de Nederlandse. Een deel van de artiesten is wel gelijk, maar er zijn toch ook veel verschillen. Da’s dan niet de Proms zoals wij hebben gezien
Maar bedankt hoor, lief van je om mee te zoeken :-*
Graag gedaan. Je ziet maar weer hoeveel verstand ik ervan heb :doh: :mrgreen:
als we de dvd hebben van collega zullen we m kopieren voor je…moet je tzt ff je adres doorgeven(pb-en)
graag gedaan iig
Op de UPCbox is het niet terug te kijken, dus ik ga wachten op het DVDtje van Annemarietje dan
Annemarie, ik zal je zo een pb sturen Nogmaals bedankt voor de moeite
Misschien een oude post, en durf het bijna niet te vragen. Maar heeft iemand die uitzending uiteindelijk opgenomen en nog ergens liggen.
Ik ben er in rotterdam toen geweest en we gaan dit jaar waarschijnlijk weer. Nu zou ik graag met me vrouwtje die uitzending terug kijken van 2008 alleen we hebben die nergens kunnen terug vinden.
Heeft de persoon die de post gestart heeft de opname uiteindelijk gevonden?
Hoor het graag
Groetjes