Ik dacht “ha mooi, 't is uitverkoop, laat ik eens gaan kijken of ik er voor noa nog een paar schoentjes bij kan vinden”. Overal hangen van die mooie uitverkooplabels aan…behalve de kleine maatjes. Is dat nou niet belachelijk? Noa heeft maar 18/19 en die zijn dus nog net zo belachelijk duur als anders.
Ja, lekker slim he :evil: … ze denken … die verkopen we toch wel he !
en waarschijnlijk is dat ook zo.
ik merk dat ook vaak bij wat duurdere merkkleding … echt niet alles gaat in de uitverkoop … sommige dingen hangen ze gewoon volgend jaar weer in de winkel voor de volle mep.
( dus dan maar weer naar de Jola :mrgreen:
Toevallig verkoop ik nu in mijn winkeltje een paar nieuwe fitz kitz schoentjes in maatje 19. Er zijn alleen al 2 potentiele kopers voor je, maar misschien is dat wat?
Groetjes,
Elise
Oh, ik heb toch van de week bij de schoenenreus twee paar schoentjes gekocht voor zo’n 26 euro bij elkaar. Waren ook flink afgeprijsd!
hoi
ik kon ook niet slagen in die kleine maatjes.
Bij een goede kinderschoenen winkel uiteindelijk leren schoentjes met zachtere zool gekocht voor 30 euro en dat was dan in de aanbieding :?
fransje heeft maat 19 en moet dus maat 20 aan maar inderdaad er is amper iets te vinden in die maat
Ja maat 18/19 is er amper. 20,21,22 weinig en dan word t steeds betere keuze… en korting indd ook weinig bij die kleine maten het is niks. Bij de schoenenreus had ik wel wat gezien en goede prijzen maar ja het moet maar net zijn wat je zoekt.
Zo is het ook met kleertjes vaak, was laatst bij de H&M en daar begon de uitverkoop voor kinderkleertjes pas vanaf maat 86 :wall: