Uitslapen??? Wat is dat?

@Guusje wrote:

kan nu wel een preek houden over het feit dat ik het veiliger had gevonden als 1 van beiden nuchter was gebleven…voor het geval dát,





maar dat doe ik maar even NIET :wink:





:-






(mukkemuk) lieverd maak je niet druk mijn vriend die was nuchter gebleven :-

@miekske wrote:

hahahahaha



Carnaval komt er ook nog aan he… :wink: :mrgreen:






(mukkemuk) … hmmmz … ja dat is wel zo … maar ik ga alleen naar de optocht ik geef verder niet zoveel om carnaval :shifty:

Oh, wat erg voor hem…2 van die lallende geitende kippetjes naast hem op de bank… :mrgreen:



usseuh…ieder 2 flessen ge(zopen)dronken… Wow…



(ik sta na een glas aangelende wijn met water al wiebelend op mijn benen…)

Uitslapen???



leg eens uit wat dat is :eh:



Denise is nou 7 en is nog altijd vroeg wakker



heel het wekend laat geweest door dat ze show had met kids on ice en dan 11 uua naar bed en nog voor 8 uur wakker :wall:



en wij zijn er zo aan gewent tegenwoordig dat als ze een keer logeren is we ook niet meer kunnen uitslapen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Wat was ookalweer het voordeel van geen kinderen??

Oh ja, hehehhe



Zegt het genoeg dat ik nu watten in mijn hoofd heb, duf, maar dat komt vnl omdat we er pas om 4.00 inlagen en om 9.00 weer wakker werd (of toch een beetje van de Champagne :think: )



Ik heb gisteravond beloofd dat dit de laatste keer was dat ik iets gedronken heb, want ik ga gewoon zwanger worden dit jaar :wink: (en ik drink maar 2 keer per jaar)



Gaat het weer een beetje Debbie?? Moet zo lachen om jouw uitspraken :lol:

:eh: welke uitspraken :think:



hihihi, heb echt geen idee hoor :mrgreen:



En nicje, jij moet gewoon zwanger worden dit jaar!

milan is om 00:00 wakker geworden… sliep om 03:00 weer en was om 07:10 wakker… Tobias is er met hem uitgegaan om half 8 en ik heb met Matteo op bed gelegen t/m 20 voor 10

Huh, er vliegt hier een mug :shifty: ECHT WAAR :think: :eh:

Tis dat een foto maken van een mug moeilijk is, maar anders had ik het gedaan

Jij ziet ze vliegen… :mrgreen:

Je maakt nu van een mug een lolifant hoor Nicje :roll:

:roll: :mrgreen:

Hier tot 8 uur geslapen en dat vind ik uitslapen hoor hihi!

Hier tot 3 uur wakker, hub was nog even bij de buren een borreltje drinken (ik ben naar huis gegaan toen Jim begon te piepen) wat ie heeft gehad weet ik niet, maar toen hij om 3.30 uur zich op zijn bed liet vallen was ie meteen vertrokken en snurken joh, en nu nog niet aanspreekbaar. Was iets heel zwaars waar ze aan zaten soort van Jägermeister achtig iets dus dat zal straks wel ochtendhumeurtje worden :mrgreen: . Jim heeft de hele nacht doorgeslapen en was om 8 uur echt helemaal wakker dus er maar uitgegaan, kan papa lekker zijn roes uitslapen :mrgreen:

Hier was lotte weer om 6u wakker en zij had echt geen zin meer om nog terug te gaan slapen… Jinthe was er om half 8.

(als zichzelf) ik was dus om 4 uur in droomland, nadat ik een tipsy muk naar beneden had gebonjourd(lag op mijn bed mij wakker te houden met haar dochter) en om 7 uur vond daan het wel weer welletjes…



Ben dan niet de flauwste… daan wakker, ik wakker, dan gasten ook wakker :twisted: kon vriendlief van muk nie waarderen :mrgreen: …



Daan fles, mamma op bank met dekentje en lekker doorsoezen… mukje kon toch nie meer slapen :smiley:



nu eindelijk in de veren, en brak, maar ach, tis een keer per jaar feest, drink normaal NOOIT… (en ja dan slaan een paar flesjes, overigens zeer lekkere wijn) hard aan :stuck_out_tongue: … champie was ook errug niet te versmaden lekker…



Ga de croissantjes in de oven mikken en eens fatsoenlijk eten, zal dan wel een stukkie beter gaan met riekie

Tommy is gewoon weer gaan slapen na zijn fles van 11 uur en is niet wakker geworden van het vuurwerk. Ik lag er om half vier in en Tommy wilde om half vijf niet meer slapen. Uiteindelijk om half zes eten gegeven en weer in bed gelegd. Toen heeft hij geslapen tot acht uur en sindsdien wakker. Best brak nu. Ach, we slapen het er wel weer bij ( not :lol: )



Groetjes Suzanne en

ik heb voor het eerst na maanden uitgeslapen tot 10 uur :mrgreen:



Senna en Maris hebben gewoon door al het lawaai door geslapen.



Ik ben rond 2:00 uur na bed gegaan en om 7:00 uur was maris wakker ik heb haar de fles gegeven en haar weer in bed gelegd en die sliep tot 10:00 uur

En senna werd pas om 8:15 uur wakker en is met manlief na beneden gegaan zodat de vrouwen nog rustig konden slapen :mrgreen: :thumbup:

hier na drieen geen licht (en geluid) meer gezien (gehoord)

en rond 8en of was het al richting de 9…weer ogen geopend wegens geluid uit het andere kamertje…



























(die van Dave :wink: :mrgreen: :mrgreen: :naughty: )



vriendlief en Dave liggen nu weer op bed…





ik probeer de letters uit elkaar te krijgen en te lezen wat jullie zo vroeg hier allemaal hebben gedaan :mrgreen:





OH GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL :-*

Hier ging ONZE wekker om 7u terwijl de kiddies sliepen :shifty:

Mijn zus moest naar schiphol gebracht worden :mrgreen:

Kids werden wakker van mijn pa en ma die bleven kletsen…dat was om dik 8u…

Renzo wilde niet meer slapen daarna,die is tv gaan kijken.

Celies ging terug in bed om 8.45 en wij ook,lekker liggen soezen tot 11.15 :thumbup:

Bo meldde zich om half 8…terwijl die van 12 tot 2 wakker is geweest :roll: Nikkie wilde om half vijf nog een fles, dus die heb ik er half slapend in gegooid. Maar goed…ze liggen nu allebei uitgebreid te tukken en Mamma zit gedachteloos te forummen.