Uitslapen??? Wat is dat?

Ben ik nu de enige die om half 8 al met een wakker kind zit? Ze lag pas om 2 uur vannacht te slapen en half 8 was ze al weer wakker :wall:



Normaal gesproken gaat mijn man eruit, want m’n slaap is me heilig, maar vandaag dus niet. Heb een humeur van een oorwurm nu.

jaaaa… hier ook zon vroege vogel.

Demi is ook pas laat naar bed gegaan en heel de week heeft ze redelijk lang geslapen tot 0900 uur en later. Maar vandaag dus niet, en ik lag om 330 uur in bed. Als hub dadelijk wakker is kruip ik nog wel ff terug

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :zzz:

gr

muts

Als Don naar zijn moeder gaat (met de nadruk op als) dan ga ik dit jaar niet mee. Ik ga slapen :zzz:

Het was hier zoals elke ochtend voor 6en… :mrgreen:



Ach je went eraan! :wink:

@miekske wrote:

Ach je went eraan! :wink:




uhmmmm :? wennnen??? wat is dat? Nee hoor, hier zal ik nooit aan wennen :frowning: :roll:

@miekske wrote:

Het was hier zoals elke ochtend voor 6en… :mrgreen:



Ach je went eraan! :wink:




idd :angel: hier ook zo :inlove: wij allemaal :angel:

Heb zwaar meelijden met jullie, echt waar :hug:

Oei, hier ook half 8, vind ik vroeg genoeg…

ga zo ook nog maar even liggen denk ik :zzz: :zzz:

Hmmm, wennen is dan in jou geval niet het goede woord nee… :smiley:


uhmmmm wennnen??? wat is dat? Nee hoor, hier zal ik nooit aan wennen



Accepteren is in jou geval beter..

(ik ben zooo blij dat ik een ochtendmens ben!! ik zit hier al een paar uur heerlijk beneden..kok op de computer en de skype aan..)

Hier ook elke nacht er wel tig keer uit voor Thije,en die krijgen we er pas tegen 23.00 in, en Yara is idd om 06.00 altijd weer paraat. Dus ook helemaal het uitslapen verleerd.

@muts99 wrote:

. Als hub dadelijk wakker is kruip ik nog wel ff terug

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :zzz:

gr

muts




Hier dus ook! Laat in bed, tussendoor om 1.30 uur wakker gemaakt omdat wij naar huis moesten, om half 3 á 3 uur eindelijk in bed. Komt kind al om 8 uur!

Als man uit bed komt, ga ik weer erin. Ik ben nog zoooooooo moe! :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:



Liefs,

Moon

Hier ook vroeg licht…

Don laat mij trouwens altijd liggen hoor. Dus het was echt wel zijn beurt een keer. Maar moet ze dan echt om half 8 komen :wall:

Waarom zijn kattenbrokjes lekker dan een boterham :wall: :shifty:

@Debbie & Lana wrote:

Don laat mij trouwens altijd liggen hoor. Dus het was echt wel zijn beurt een keer. Maar moet ze dan echt om half 8 komen :wall:




half 8???



Dat is voor mij echt uitslapen hoor…Sliepen die van mij maar eens tot half 8…

goeiemorgen allemaal :mrgreen: :mrgreen: (maar ondertussen zit ik hier ook met het humeur van een slak :zzz: )

gelukkig nieuwjaaaaaarrrrr :: :: :**: :dance: :dance: (en ik ga terug naar bed zodra man d’r uut is! :mrgreen:

Hier was het half 7 maar ze heeft tot 8 uur bij mij in bed gelegen…



Hier is het normaal tussen 6 en 7 dus het woord uitslapen komt al een paar jaar niet meer voor in mijn woordenboek :mrgreen:

Goedemorgen,



Gelukkig nieuwjaar allemaal :dance:



Ik was er om 7.00 al uit :?

Mariano lag er ook om 2.15 en ik om 4.00.



Gelukkig gaat hij straks ook nog slapen dan duik ik er ook weer lekker in.



Esmie

goedemorgen! Yvan heeft uitgeslapen vandaag! :angel:



half 8 :dance:



nu nog lekker allemaal in de pyjama… zometeen eerst lekker samen douchen! :inlove: we zijn relaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt…

(mukkemuk) op de pc van marieke … Onder haar naam. :slight_smile:



Hier ook een wakker kind om 07:00 hoor :lol: