Hoi allemaal,
gisteren werd Stijn wakker met een rode plek op zijn voorhoofd en een beetje rood achter zijn oortje. Ik heb het flink ingesmeerd met vaseline cetomacrogol crème. Ik ben wel even langs de huisartsassistente gelopen. Ze keek er naar, zei dat het rood was, wat een briljante opmerking, en zette het in de computer. meer niet. Ze zei nog, ja het is of een overgevoeligheidsreactie of uitslag of een kinderziekte. Gewoon vet houden met de vaseline is het advies.
Maar goed, vanmorgen werd Stijn wakker, achter beide oren erg rood, het voelt ook wat warmer aan. En op zijn gezicht is het ook meer aanwezig. Zit nu ook onder zijn oogjes en op zijn wangetjes. Sommige plekken is het effen rood en andere plekken zijn het kleine vlekjes. Het kriebelt Stijn ook enorm. Ik heb hem getempt, wat niet mee valt bij een tweejarige die dat niet wilt, en hij had exact 38.0.
Wat zou het kunnen zijn? Geen idee. Stijn was er gisteren niet minder vrolijk om maar vandaag is hij kortaangedaan en humeurig. Het zit trouwens alleen op zijn gezicht. Ik heb hem helemaal uitgekleed gehad.
Als het kon zou ik foto’s maken maar helaas doet mijn fototoestel het niet meer en met ons reservetoestel krijg ik het niet zichtbaar.
Ik zou toch even de huisartsen post bellen.
Je kan gewoon overleggen met de telefoniste, en als hun het niet vertrouwen vragen ze je om langs te komen.
Sterkte met je mannetje :hug: