J. heeft vandaag zijn rapport gekregen, waarin ook de uitslag van de cito vermeld staat. Hij heeft A+ gescoord. Nu staat er in het rapport dat je bij een A-uitslag behoort tot de 25% hoogstscorende leerlingen. Hoe moet ik die A+ plaatsen? Is dat een bestaande score, of bedenkt de juf dat zelf? En wát houdt die + dan precies in?
Iemand enig inzicht, wellicht een juf?
(We hebben oudergesprek ná de vakantie, dan vragen we het uiteraard, maar ik ben nu zo benieuwd )
A=25% hoogste scores
A+= dacht de bovenste 10% (maar kan ook 15 zijn).
Wat zij ^ zegt :lol: en dan idd de bovenste 10% van de 25% van de A score Heel erg goed dus :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mijn oudste heeft in de kleuterklassen ook steeds A+ gehad voor taal en voor ordenen en daarbij had hij nul of 1 fout. Dan heb je dus een A+.
Ben heel benieuwd hoe het nu voor mijn beide jongens is… Nog even geduld tot de rapporten
Ah, Vriendje dacht ook al zoiets, maar het staat verder niet vermeld bij de niveau-uitleg. Dan heeft hij het gewoon supergoed gedaan, hij zei al dat juf had gezegd dat hij maar 1 fout had. Misschien heeft hij gelijk :inlove:
Ja dat kan heel goed kloppen :thumbup: