uitslag / BMR = waterpokken

Ilse heeft sinds gisteren uitslag op haar rompje en gezicht, wat zich vandaag verdubbeld heeft. (het valt nog mee hoor)

Ik vermoed dat dit het gevolg is van de BMR prik van afgelopen donderdag.

Ze heeft ook schimmelinfectie en ik smeer een hormonenzalf dus twijfel ik een beetje of het misschien ook door die zalf kan komen? De plekjes lijken op kleine puistjes.

Iemand hetzelfde meegemaakt na een BMR?

Onze meid heeft vorige week maandag de BMR-prik gehad. De arts zei tegen mij dat je kindje inderdaad rode vlekjes of uitslag kan krijgen na een week. Heeft ze er verder ook last van?

heeft ze niet de waterpokken? Het heerst overal ontzettend… Mijn jongens hebben het momenteel ook

het lijkt idd steeds meer op waterpokken, zit ook achter haar oren zag ik.

hou het dus maar op waterpokken.

ze heeft er verder nog geen last van.

Merijn ook verder niet echt, hoewel hij vandaag volgens mijn moeder echt een krentenbol is… Zit op kantoor en het is nu in de loop van de dag erger geworden dus.

Gelukkig is hij er (nog) niet ziek van

beterschap voor je jongens.

mijn oudste heeft het gelukkig al eens gehad en bij Ilse is het dus ook in de loop van de dag meer geworden.

Thijs heeft er destijds weinig last van gehad dus hoop dat dat ook voor Ilse geldt :wink:

hoe vaak mogen ze met waterpokken in een badje van havermout?

Ze is vanmorgen nl al geweest dus vroeg ik me af of ze vanavond ook gewoon kan?

ik zou het alleen doen als ze er echt last van heeft. Maar zoals ik je hoor praten heeft ze er eigenlijk weinig last van. Wat wel hier heel goed hielp om de blaasjes sneller te laten indrogen is sudo-creme erop smeren…