Uitslag baby 7 weken

Wrijven doet ze hier ook, schuren beter gezegd, met d’r hoofdje langs onze kleren. Krabbel doet ze soms. En haar oogleden heeft ze al onder zitten, kreeg zelfs een wat dik oogje daardoor van de week.



En wat betreft voeding, gaf je bv of fles en zo ja welke soort? Het hoeft dus niet persé een allergie reactie te zijn?



(ik ben goed in vragen vandaag he?!)

hé en ben je trouwens degene die toen ook bij PCO schreef of was dat een ander?

Ik gaf en geef BV. Het maakt niet uit of ik elke dag hetzelfde eet, hij kreeg die uitslag hoe dan ook. Nu hij iets ouder is (vandaag 12 weken! :dance: ) is het sowieso een stuk rustiger en hoef ik maar af en toe te smeren.



Wrijven over je kleding heen klinkt errug bekend! :wink:



En yep, ik schreef mee met PCO! :thumbup:

Onze Jesse van 6 weken krijgt nu sinds een aantal dgn (n week misschien) ook steeds meer uitslag in zijn gezichtje… het is wel droog en lijkt de ene keer erger dan de andere keer… op zn hoofdje heeft hij sinds kort ook berg…

Hoe is het nu met Emma en hoe is het uiteindelijk verlopen??



Groetjes Mariska

Wat lief dat je er nog naar vraagt nu!! Nadat we zijn gaan smeren en tegelijertijd overgestapt naar hypo allergene voeding verdween de uitslag langzaam. Nu heeft ze daarna wel in holtes ellebogen en knie ook schrale plekken gekregen. Dit hoeft geen eczeem te zijn en ze heeft er geen last van. Onrust bleef wel, maar minder sinds de uitslag weg was. Ik smeer nu 2 keer per dag die holtes in en de ene dag is het erger dan de andere. Inmiddels hebben we ook t advies gekregen om pepti te proberen, omdat ze meer klachten heeft die bij kma kunnen passen, maar we hebben besloten eerst even de boel aan te kijken. Met het smeren is het onder controle en als ze soms wat bultjes in d’r snoetje krijgt smeer ik meteen en dat helpt! Als die uitslag van Jesse blijft en erger wordt zodat hij er echt last van heeft,zou ik gewoon eens naar ha gaan, dat spul wat ik heb werkt fijner dan vaseline. In principe is uitslag heel normaal, maar als ze er last van krijgen is het wel vervelend. Berg gaat vanzelf weg, evt met een nachtje olie, Emma had dat ook, maar ook dat is nu weg.



Succes!

Als ze kma denken zou ik toch die pepti eens proberen als ze onrustig blijft ondanks de ha voeding. Die voeding bevat koemelkeiwitten en daarvan krijgen ze buikpijn als ze daar niet tegen kunnen, dus dan is die onrust heel begrijpelijk natuurlijk. Ik weet niet of ze ook veel spuugt en veel dunne ontlasting heeft, dan zou ik het zeker doen!



Sem wordt op 7 en 14 juli getest voor kma en heeft er door de onrust van de verkeerde voeding al 2 weken zkh op zitten, hij heeft eczeem en spuugt en boert heel veel en altijd dunne ontlasting.

De onrust is een stuk minder, vandaar dat we t nog aankijken. Ze is 3 keer bij een osteopaat geweest en sinsdien is ze heel erg ontspannen, overstrekt ook nauwelijks meer. We voegen nu johannesbroodpitmeel aan de voeding toe en ze spuugt daardoor wel iets minder. Dunne luiers heeft ze altijd gehad, met of zonder buikpijn. Maar hoe dun is dun? Meestal is het een beetje vladikte en de laatste dagen wel 3 op een dag, maar zonder krampen dus dat scheelt al. Het is ook niet meer schuimid groen met stukjes, zoals het was voorheen. Slapen gaat nog wel moeizaam, maar ben nu zover dat ze 3 slaapjes doet waarbij ze binnen een paar minuten in slaap valt. Ze duren meestal nog steeds maar 3 kwartier, maar het is al een enorme verbetering. Ze heeft ook regelmatig dan een boer dwars zitten. Als ze buikpijn heeft is het met vele scheten tegelijk.

De uitslag is in d’r gezicht wel weg. Ze had in mijn buik al en heeft nu nog steeds vaak de hik (kan ook een kenmerk kma zijn)

Ik vind al langer dat ze veel kenmerken van kma heeft, maar dat werd door iedereen weggezet met dat hoort erbij en 1e 3 maanden enz. Dat is natuurlijk ook wel zo maar ik kreeg er dus ook geen regelmaat in hoe ik dat ook navolgde, om slaapjes heen werkte enz want ze sliep niet eens en krijste dan vaak uren. (echt krijsen, niet eens huilen) Huilde ook heel veel voor mijn gevoel bijna wel de hele dag. Dat is nu gelukkig dus weg en ik zie echt wel meer verbetering heel langzaamaan, vandaar dat we er voor kiezen om even te kijken hoe t zich nu ontwikkelt. Ze is namelijk niet altijd onrustig en is ook heel tevreden en dat kan ik niet rijmen. Dinsdag weer contact met de osteopaat en dan kijken we verder. Gaat t met Sem nu al wel wat beter? :hug: Huilde hij ook veel?