Uitschrijving landelijk register kinderopvang

Uitschrijving landelijk register kinderopvang ?



Is dat nodig als je een tijd niet heb opgepast en wel zoekende bent…



en mocht dit gebeuren moet ik dan alle papieren weer opnieuw gaan halen ??



want in de brief die ik heb gekregen staat als er niet uitgeschreven word kans op boete ??





wie kan mij meer antwoord hier op geven ?





alvast bedankt



(ik hoop dat het hier goed staat weet niet zo goed waar ik het neer moet zetten anders)

Huh? heb hier nog niks overgehoord, ik sta ook geregistreerd maar pas al sinds Juli niet meer op kindjes…

Waarschijnlijk vanaf februari weer maar ja dan moet ik wel kindjes hebben haha…anders gaat het nog wel langer duren.



Zou toch krom zijn als je er een tijd uit bent dat je een boete krijgt…ik doe het er niet om. De oppaskindjes kwamen niet meer omdat de vriendin van hun papa ging oppassen en ivm zwangerschap heb ik even gezegt nu niet, gelukkig maar want heb nu verplichte rust en mag bijna niks meer…

ja ik heb een brief gekregen dat dat moet omdat ik al een hele lange tijd ben ingeschreven en er niks mee doe



(ja gek he als het niet handig uitkomt met de kids )

papieren blijven gewoon geldig als je gastouderopleiding (mbo2)hebt gehaald.EHBO moet steeds herhaald worden

VOG blijven onbeperkt geldig evt als eigen kinderen 18 zijn geworden toevoegen als deze vog tenminste op naam van ministerie staat en niet op naam gob dan moet deze namelijk wel vervangen worden a dik 30 euro per stuk :frowning:



wat uitschrijving uit register heb ik nog nooit van gehoort zou gob daar over bellen/mailen en anders ggd of gemeente raadplegen.

Nou heel toevallig ik krijg dus net een brief binnen van het gastouderbureau… :?



Dit staat erin:



Hierbij ontvangt u het wijzigingsformulier Gastouderopvang. U ontvangt dit formulier omdat wij de bemiddelingsrelatie met (gastouderbureau) in het landelijk register kinderopvang stop moeten zetten.



Reden hiervoor is, dat u al geruime tijd geen kinderen opvangt via (gastouderbureau). De gemeente kan daarom een boete opleggen, omdat u in het register staat ingeschreven, terwijl u geen kinderen opvangt. Dit willen wij voorkomen en moeten u daarom uitschrijven…



Nou lekker dan heb net sinds 3 maand geen kindjes meer en dan wordt je gelijk uitgeschreven, zodra ik weer kindjes heb kan ik me weer opnieuw aanmelden voor het landelijk register kinderopvang staat erin…



fijn dan! heb net 1,5 week geleden eindelijk de brief van de gemeente gekregen dat alles eindelijk rond is en ik ingeschreven sta en nu wordt ik weer uitgeschreven nou dat was van korte duur dan…

mag ik vragen welk buro ??

Ik zit bij 4kids

ja ik ook

ik heb de gemeente gebeld voor opheldering op welke termijn dit allemaal is en waarom (aangezien ik al sinds eind van de zwangerschap van mijn jongste… (ergens oktober november 2009) geen kindjes meer opvang en dat noem ik ook wel een geruime tijd…

en nu dat ik weer een berichtje op 4kids heb gezet ik weer kindjes zoek zijn ze blijkbaar wakker geworden en sturen ze die brief)



maandag word ik er over terug gebeld …



dan zal ik het wel horen

Ja klopt ik sta ook net sinds eind vorige maand weer op de 4kids site met een profiel dat ik oppaskindjes zoek…vanaf februari dan ivm de bevalling volgende maand.



ben benieuwd wat jij maandag hoort anders bel ik dan ook wel even heen, kan nu niet meer bellen hier zijn ze vrijdagmiddag dicht vanaf 12 uur…

ik bel nu met postbus51



wil het nu eigenlijk weten

Ja ik ook wel hoor, had het net met manlief erover en zei al dat ik het best vreemd vind allemaal dat het zo moet…

Vanaf februari heb ik waarschijnlijk wel al een kindje aangezien een vriendin haar meisje komt brengen dus heb zoiets van kan ik niet ingeschreven blijven??



zal eens op de site kijken van Postbus51



En als de kids ff lief zijn en rustig :pray: zal ik ook ff bellen hoe het zit…

dat gaat dus ook niet meer lukken vandaag maar word er wel over terug gebeld





ik heb net gewoon elders in het land een buro gebeld en die zeggen met 3 maanden geen opvang je dus uitgeschreven moet worden… anders die boete kunt krijgen



was eerder niet echt bekend maar nu dus duidelijker aangescherpt…





en als je uitgeschreven bent en je moet weer ingeschreven de hele procedure weer opnieuw



dus ik denk in jou geval ook even overleggen