uitplassen?

Tygo wil zelf graag op het potje plassen na het verschonen.

Alleen vindt hij het zó leuk dat hij wel 3x achter elkaar op het potje wil plassen.

Hij vindt het ritueel van plassen, in de wc gooien, doortrekken en handen wassen zo leuk. Dat hij snel weer op het potje gaat zitten en nog een plasje doet.

Hoe leer ik hem nou om één grote plas te doen op het potje?

Dat komt vanzelf 8)

Kevin vond het prachtig als hij een snoepje kreeg na ieder plasje …

Toen ik daar mee ging afbouwen, deed hij steeds grotere plassen!!

En nu kan hij het super lang volhouden …

Maar ieder begin is nieuw, en willen ze het zo vaak mogelijk doen!!

Succes :thumbup: :dance:

Bedankt voor je snelle reactie Jennifer :thumbup:

Ik was al bang dat hij het hierdoor verkeerd zou leren ofzo. Maar het gaat dus vanzelf over.

En je hebt gelijk, het is nieuw dus wil hij het graag zo vaak mogelijk doen :mrgreen:

Ja volgens mij wel hoor, Kevin had het ook!!

Om gek van te worden haha, om de 5 sec naar de wc, en dan van die kleine plasjes …

Ging eigenlijk steeds beter, geduld hebben!!

:thumbup:

Merijn deed dat ook heel veel een maand of 3 geleden… Nu sinds 2 weken is hij helemaal zindelijk

En is het al beter?

Hier hetzelfde verhaal. Ik denk dat ze een week of 3 zo ongeveer om het kwartier op de wc zat zucht. Toen dacht ik wel waar ben ik aan begonnen :lol: .

Maar de lol was er snel af en toen werd het om de 2 uur ofzo.

En nu moet ik haar er juist weer af en toe aan herinneren als ik haar zie wiebelen maar ze dus te druk is met spelen en geen zin heeft om te gaan :wink: .

Het gaat nog niet echt beter hoor.

Als ik hem in z’n blootje laat lopen dan doet hij zo ongeveer elke 5 minuten een plas (geen kleine). En het liefst op de grond :roll:

Alleen na het verschonen wil hij op het potje.

Ik laat het daar dus maar even bij.