Uitnodigingen en zo...

Ik ben een beetje plaatsvervangend sip voor AS.

Van de 12 meiden uit haar klas zijn er 2 niet uitgenodigd voor een feestje.

AS dus niet en nog een meisje. Die spelen vanmiddag samen, maar het voelt zo stom :oops:

Zelf had ik dat anders aangepakt, maar dat hoef ik dan van anderen niet te verwachten maar toch…

Ergens vind ik het onzin om er over te piekeren, maar het voelt gewoon niet leuk.

topic van niets dus :mrgreen:

Ik snap daar niets van, ik had dat ook anders gedaan…

Kijk, ik ben er enerzijds erg van overtuigd dat mijn kind zelf moet beslissen wie er op zijn feestje komen maar in dit specifieke geval had ik gezegd “doe ze dan allemaal” iets met sociale vaardigheden schiet me nu te binnen…

Geef as maar een extra knuffel vanaaf :hug:

He wat flauw is dat he.

Ik snap dat ook nooit zo goed van ouders.



Hier is het wel zo geweest dat ik er harder van baalde als zoonlief, dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is :wink:

Ik denk ook dat ik het erger vind hoor :wink:

Wij zijn erg makkelijk, zo van: oh blijven er 2 over?? Die er bij, geen gedoe. Maar dat mag je ook niet van anderen “terug” verwachten denk ik :wink:

Ik kan het me goed voorstellen, t, is je moedergevoel ook he :wink: :hug:



Ik zou ook denken, hup die twee er ook extra bij, maar ja helaas is niet iedereen zo :?



Knuff voor Anna Sofie en ook voor jou :hug:

@lydia wrote:

Ik denk ook dat ik het erger vind hoor :wink:

Wij zijn erg makkelijk, zo van: oh blijven er 2 over?? Die er bij, geen gedoe. Maar dat mag je ook niet van anderen “terug” verwachten denk ik :wink:




Nou ja, weet ik niet. Ik vind het wel belangrijk om je kind dat bij te brengen en verwacht dat ook van collega-ouders zeg maar. Bij ons op school wordt er altijd hard gewerkt aan het creeeren van een hechte groep, waar iedereen zich veilig voelt. Bewust twee kinderen buitensluiten (want dat vind ik het wel een beetje, waar er tien kunnen kunnen er ook echt wel twaalf…) kan gewoon echt niet vind ik.

als ze 10 wirdt mocht ze misschien 10 kinderen kiezen?

Voor het zelfde geld had ze ook wat joongens gekozen en bleven er meer meiden “” over". misschien hebben de ouders het zich wel niet gerealiseerd?



Ik weet het niet, heeft ze er zelf moeite mee? Anders zou ik er niet te moeilijk over proberen te doen maar het is idd. wel jammer…

Als kind ben ik eens als enige niet gevraagd op een feestje. Dat was een soort van straf, omdat ik niet deed wat de jarige wilde.



Tja, hoe triest en dom kun je zijn als ouder, hoewel ik niet zeker weet of de ouders hier van wisten. Misschien had dit meisje de uitnodiging voor mij gewoon weggegooid ofzo.



Op dat moment voelde ik het trouwens niet als heel erg. Ik vond het meisje toch heel vervelend, en kon met andere klasgenoten prima opschieten. Het meisje bereikte dus niet haar doel, maar toch denk ik er altijd aan wanneer ik haar nu zie op straat. :mrgreen:

Het hangt er ook wel vanaf wat ze gaan doen op het feestje.



Wij hadden het afgelopen jaar ook hetzelfde probleem maar omdat we gingen skaten waren 10 kindjes incl haarzelf de max. Ze heeft dus 8 kindjes (meisjes) uit haar klas uitgenodigd en haar vriendje.

Er bleven toen ook 2 meisjes uit haar klas over die niet uitgenodigd werden dat ging ook gewoon echt niet want we hadden niet meer plek in de auto’s.



Als we haar verjaardag thuis of in het dorp zelf gevierd hadden dan had ze alle 10 de meisjes uit mogen nodigen maar nu ging het dus echt niet.



Komend jaar maar weer verder kijken hoe of wat. Misschien gaan we er nu wel een gecombineerde verjaardag van maken voor oudste en haar vriendje (zijn op de zelfde dag jarig alleen hij is een jaar ouder) en dan een discofeest voor de 2 klassen of in ieder geval een flinke groep daarvan (ze kennen elkaar allemaal aangezien ze bij elkaar op school zitten en het een kleine school is).