uitnodiging

Dit jaar word ik 35. Ik wil dit met mijn vriendinnen, (schoon)moeder en (schoon)zus vieren. Dus een all-womens-party.



Ik dacht zelf aan iets van een high tea. Maar wanneer is dat leuk om te doen? Op zondagmiddag of op zaterdagmiddag? Of toch op zaterdagavond, maar dan een buffetje ipv high tea?



En wat zet ik op de uitnodiging zodat het duidelijk is dat het niet ook voor de partner is? Tot nu toe heb ik dit:





17 april word ik 35 jaar.



Dit wil ik graag met

mijn vriendinnen vieren

op …



Je bent van harte welkom

vanaf … voor

een hapje en een drankje.



Ik vind het leuk als je ook komt.



Als je niet kunt komen,

laat je me dat dan voor … weten?



Groeten Cees




Of dit:



Het afgelopen jaar is niet makkelijk voor mij geweest.

Ik wil je graag bedanken voor je steun en hulp.

Daarom nodig ik je uit voor mijn 35ste verjaardag.

Op … ben je van harte welkom voor een hapje en een drankje.

Je wordt rond … uur verwacht.

Leuk idee! Mijn schoonzus heeft pas ook op die manier haar verjaardag gevierd, met een high tea. We kregen alleen te horen dat we op een zaterdagmiddag om half 2 verwacht werden bij restaurant ze het dit jaar graag met de zussen, schoonzussen, vriendinnen, moeder en schoonmoeder wilde vieren. Verder niks bijzonders erbij. Het was dus een beetje een verassing. En erg lekker en leuk :smiley:

Het tweede stukje vind ik net wat persoonlikjker vanuit jezelf. Zku voor die keus zijn… Wel beseffend dat als het bij een ander op het prikbord hangt jan en alleman het gaat en kan lezen. Hightea is wel super.leuk… Je kan ook een theetje doen met.kleine warme.hapjes

Jullie hebben me overtuigd. Ik heb gekozen voor een hig tea, maar dan gewoon bij mij thuis. Ik ben een echte huismus :wink: Nu nog even kijken of ik het zelf ga maken of laat bezorgen door een cateringbedrijf hier uit de buurt (die hebben super lekker spul :drool: )



Op de uitnodiging heb ik het volgende gezet (jaja, die heb ik gelijk ook maar gemaakt :mrgreen: ):



Hoera!

Ik word 35!



Het afgelopen jaar is niet makkelijk voor mij geweest.

Ik wil je graag bedanken voor je steun en hulp.



Daarom nodig ik je uit voor een high tea

op zaterdag 14 april vanaf 14.00 uur

bij mij thuis.



Als je niet kunt komen, laat je me dat dan vóór 7 april weten?



Liefs Ceesje



Ben er zelf erg blij mee :inlove:

leukl leuk… ik hoop dat het een zeer geslaagd en fijn feestje is!!

Dank je, dat hoop ik ook :mrgreen:

En de envelop adresseer je gewoon alleen met naam van je vriendin.



Veel plezier!

Leuk idee!!



High tea kan je ook goed zelf maken :smiley: Zijn heel veel receptjes van te vinden. En dan lekker dingen die je zelf allemaal zeker lekker vindt!

Alles kun je zelf maken, als je daar zin in hebt :angel:

:lol: Inderdaad. Tja, als je geen zin hebt, dan gewoon laten bezorgen :wink:

Het lijkt me gewoon gemakkelijk dit alles maken :slight_smile:

Nou, je woont niet zo ver bij me vandaan, dus al je je aanbiedt… :stuck_out_tongue: :wink: :mrgreen:

@cees77 wrote:

Jullie hebben me overtuigd. Ik heb gekozen voor een hig tea, maar dan gewoon bij mij thuis. Ik ben een echte huismus :wink: Nu nog even kijken of ik het zelf ga maken of laat bezorgen door een cateringbedrijf hier uit de buurt (die hebben super lekker spul :drool: )



Op de uitnodiging heb ik het volgende gezet (jaja, die heb ik gelijk ook maar gemaakt :mrgreen: ):



Hoera!

Ik word 35!



Het afgelopen jaar is niet makkelijk voor mij geweest.

Ik wil je graag bedanken voor je steun en hulp.



Daarom nodig ik je uit voor een high tea

op zaterdag 14 april vanaf 14.00 uur

bij mij thuis.



Als je niet kunt komen, laat je me dat dan vóór 7 april weten?



Liefs Ceesje



Ben er zelf erg blij mee :inlove:




checkt agenda, helaas gaat niet lukken :wink:

@Cariska wrote:

@cees77 wrote:
Jullie hebben me overtuigd. Ik heb gekozen voor een hig tea, maar dan gewoon bij mij thuis. Ik ben een echte huismus :wink: Nu nog even kijken of ik het zelf ga maken of laat bezorgen door een cateringbedrijf hier uit de buurt (die hebben super lekker spul :drool: )



Op de uitnodiging heb ik het volgende gezet (jaja, die heb ik gelijk ook maar gemaakt :mrgreen: ):



Hoera!

Ik word 35!



Het afgelopen jaar is niet makkelijk voor mij geweest.

Ik wil je graag bedanken voor je steun en hulp.



Daarom nodig ik je uit voor een high tea

op zaterdag 14 april vanaf 14.00 uur

bij mij thuis.



Als je niet kunt komen, laat je me dat dan vóór 7 april weten?



Liefs Ceesje



Ben er zelf erg blij mee :inlove:




checkt agenda, helaas gaat niet lukken :wink:




Ik kom niet Cees wilde ook niet op mijn tupperwareparty komen :hand:



:-*

@cees77 wrote:

Nou, je woont niet zo ver bij me vandaan, dus al je je aanbiedt… :stuck_out_tongue: :wink: :mrgreen:


:lol:

:mrgreen: :mrgreen: gekke meiden :mrgreen: :-*