uitnodiging verjaardagsfeestje

Mijn zoon krijgt gistermiddag een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje van een vriendje. Hartstikke leuk natuurlijk!

Tot mijn grote verbazing is het feestje vanmiddag al. Nu moet ik dus halsoverkop een cadeautje gaan kopen.

Tweede verbazing is dat het feestje ook voor het zusje is die jarig is geweest, twee cadeautjes kopen dus!

Ik baal ervan dat dit zo laat word aangegeven of ligt dat nu aan mij?

Mijn zoon is afgelopen maandag nog bij dat jongetje thuis wezen spelen en toen is nergens iets over gezegt???

uhh ik zou ten eerste alleen een kadootje kopen voor het vriendje, ik neem aan dat het zusje zelf ook vriendinnetjes heeft uitgenodigd…



Verder vind ik het inderdaad wel erg kortdag, waarschijnlijk heeft het ventje van de week ineens geroepen dat hij jouw zoontje ook op zijn verjaardag wilde… en ja dan krijg je van dit soort acties :stuck_out_tongue:

Jouw zoon wordt toch uitgenodigd voor het feestje van het jongetje? Dat ze het samen vieren,… daar hoef jij toch geen 2 cadeautjes voor te kopen?! Of ben ik nou heel bekrompen?



(en anders doe je een klein kleurboekje voor het zusje als klein gebaar)



Vind het wel een beetje vreemd… Weet niet wat ik zou doen omdat het op zo’n korte termijn is :think: