Uitlaatklep; tandjes en kiezen pfff

Wauww, gebakken ei, een halve boterham met pindakaas en nog een krenten bol erachter aan :shock: Had hij honger :lol:



HIer ging er vanmorgen alleen een fles pap in, meer wou mevrouw niet.



Brood toenet ook niet, straks maar weer eens proberen :wink:

Is wel een minikrentenbol hoor :wink: en hij is in 2en erin gegaan bij het ontbijt en daarna bij de sponsorloop de andere helft.

Alleen pap! Wauw nee als Casper tegelijk met zijn vader aan het ontbijt gaat dan eet hij makkelijker ā€˜meeā€™ want er is niets zo leuk als ā€˜stelenā€™ van je papaā€™s bord. :angel: Avondeten ging wat minder goed hoor hij wilde zelfs niet eens een toetje! Op het CB zei ik ook al als hij de helft van de week ong goed eet in de avond ben ik al tevreden. :thumbup: Vond ze wel een fijne instelling strijd helpt niet dus we houden het vooral leuk. Ik kan toch alleen maar gokken waarom hij evt niet wil eten.

Zit er dan bij jullie kindjes ook koorts bij? hier een dame die koorts heft maa we snappen niet waar het vandaan komt toont niet ziek en is niet verkouden.

Ja hoor kletsmiep dat kan. Meestal blijft het trouwens wel bij een milde koorts dus geen 40+ :thumbup:

En de algemene regels voor koorts blijven geloof ik gelden iets met 2 dagen koorts of zo dan evt je HA even bellen.

Oke dankje wel ze heeft sinds gisteren 39.1 en vandaag was het 38.8 en 38.6 wel iedere keer een zetpil gegeven.



Net was het weer ff drama en heeft heel veel gedronken vandaag 3 bekers 2 water en 1 sap eten gaat alleen warm eten niet heeft net nog een beker leeg gedronken en nog een beetje pap wat ze koud heeft laten worden lijkt dat warm pijn doet. En heb er dentinox aangesmeerd!

Klopt hoor, ze komt niet heel hoog met de koorts en koud drinken is dan fijner aan de tanden. :thumbup: Zolang ze iig nog lekker drinkt is er niet veel aan de hand (en plast natuurlijk). Heeeeel misschien wil ze wel wat bouillion, is het niet warm dan evt koud. Krijgt ze wat zout binnen dat wil ook nog wel eens goed doen. Hoef je niet te sterk te maken, gewoon een beetje wat je toch al hebt van je eigen soep of een drinkbouillion van cupasoup oid. Casper heeft wel eens dat hij helemaal niets wil eten maar wel soep wil.

Oke dan ga ik me geen zorgen maken hahaha



Ik heb nog groentensoep staan zelf gemaakte dus die krijgt ze morgen!!



ojee al weer alarm ik ga maar naar haar toe en gelijk onder de wol kan misschien wel eens een lange nacht worden.

Je meisje doet het gewoon lekker hoor! :mrgreen: Enneuh hopelijk geen al te slapeloze nacht! :thumbup:

23.30 pas gaan slapen gisteren en ze slaapt nu nog! Zo toch maar even wakker maken denk ik! Dus onze nacht was gelukkig goed!





Hier had ze daar straks 42 graden koorts dus zetpil gegegven en naar de huisartsenpost geweest konden niks vinden aan kijken tot morgen anders huisarts maar als het vanavond nog niet over is ga ik vanavond mooi terug.



thuis was ie 42 graden zetpil huisarts meet temp in haar oor en zegt 37 graden dus ik thuis nogmaals rectaal gemeten want geloofde niet dat dat zo snel 5 graden scheelt.



En toen was deze 38.6 en dat houd ik aan rectaal is de beste temp vind ik dan.



verder drinkt ze enorm veel heeft al 160 ml melk op en een half bekertje drinken en nu ligt ze weer in bed.

Oh meis dus toch hoger weer. Hoe ging het vandaag? Ik ben ook helemaal van het rectaal tempen hoor. Heb zelfs geen andere in huis!

Vandaag weer naar de huisarts geweest en die heeft bij haar een zakje aangeplakt voor blaasontsteking want ze zei dat dit zo hoog niet alleen van de tanden kan zijn en aangezien me meisje medicijnen gebruikt en woensdag weer moet bloedprikken moeten we er achter komen wat het is anders mogen we niet gaan bloedprikken dit kan dan de waardes beinvloeden. koorts is al vanaf vrijdag dus duurt te lang nu



dus straks even naar de post urine weg brengen!!



ik zal straks nog wel even zeggen hoe het is gegaan!

Dus het opvangen is iig al goed gegaan. :thumbup: Hopelijk krijg je snel de uitslag. Doet de HA eerst een test met zoā€™n stripje en dan op kweek met de rest? Beterschap!

9 maart : @colle wrote:

hier komt het volgende tandje eraanā€¦



met een fikse verkoudheidā€¦ dus slijm en snot slierten vliegen om onze oren. :sick:



Dave had trouwens ook bijna altijd oorontsteking zijn 1e 2 levensjarenā€¦toen buisjesā€¦ wist niet dat dat door de tandjes kan komenā€¦ had ik dat maar gewetenā€¦



ik zal Jade nu ook beter in de gaten houden daaropā€¦thanx voor de tip :thumbup:




het tandje is dus nog niet door he :twisted: maar nu wel bijnaā€¦

echt zo zielig mijn meisje dur onderkantje is helemaal rauwā€¦

huilen huilen huilenā€¦

's nachts om 4.15u wakker en huilenā€¦

wilt alleen bij mij zijnā€¦



nog even doorzettenā€¦ :pray:

saar allebei dr bovenhoektanden zijn bezig met drukken , 2 hele dikke witte bulten heeft ze zitten , en ze is er echtttt niet blij mee :naughty:

zelfs druk erop zetten vind ze niet leuk , dus maar hopen dat ze snel doorkomen want dit is ook niet leuk voor haar niet en voor ons niet :zzz:



komop colle nog ffies :pray:

Hier dus blaasonsteking met bloed in haar urine erbij dus moet het straks zelf naar het ziekenhuis brengen voor op kweek te zetten en vannacht was het weer bal maar dat komt door de pijn waarschijnlijk ze had geplast dus schone luier aangedaan en wat dentinox aan haar tandjes wat gedronken en terug gelegt en toen om 3.40 weer maar had geen koorts vanacht dus gewoon laten liggen en toch weer geslapen!

Oh Colle ellendig dat het zo lang duurt met die tandjes pffff.



Nathalie dus ook fiks gebroken nachten sterkte!



Kletsmiep, ooooh blaasontsteking is zooo pijnlijk. Maar met een goeie kuur ook zsm weer onder controle. :thumbup: Dus het eind aan de slapeloze nachten en de pijnlijke plasjes komt er ook aan! :pray: Moet je nu pas na de kuur bloedprikken voor haar? Beterschap en alle uurtjes slaap die ze kan krijgen zijn meegenomen.

Mocht gisteren gelijk ook bloedprikken dat maakte niks uit zei de kinderarts en de uitslag was goed ook gelijk geprikt op nieren enzo maar er was een ontsteking te zien en dat moet verholpen worden met de ab



En vannacht heeft ze door geslapen mijn mooi kanjer!!! Ik ben trots op haar zal ik maar zeggen!! Dus de ab doet zijn werk goed! En geen koorts meer gehad nu!

Kijk dat klinkt als een meisje aan de beterende hand! :mrgreen: :thumbup:

Kletsmiep, fijn dat het weer wat beter met jullie meisje gaat, is niet leuk als ze zich niet lekker voelen of als ze pijn hebben :hug:



Hier blijven de onderste twee hoektanden onder het tandvlees zitten maar ze drukken ook heel hard.

Vandaag wou ze haar warm eten niet, tja dan niet, zelfs niet met omkoping. Ze had maar een halve visstick op en de bovenste gedeeltes van haar broccoli ( is ze zooo gek op).



Haar joghurt at ze wel helemaal op, had ze teminste iets binnen.

Goh wat een herkenning in dit forum.

Ons zoontje was ook helemaal zichzelf niet de afgelopen 1 1/2 week en zondag zag ik 2 witte puntjes in zijn onderkaaje, zijn eeste kiesje komt door !!! dat was het dus.

Kapotte billen, ik dacht dat hij een allergie had voor de luiers die mijn moeder voor hem in huis had en hij had daar gelogeerd.

Hij at in het begin slecht en sloeg ook wel eens op zijn hoofdje wat ik hier gelezen heb, nu eet hij weer lekker maar drinkt ineens sinds zaterdag slecht ā€¦ wil geen fles dus in een tuitbeker ā€¦ ook niet ! nou bekertje dan ā€¦ ook niet ! meneer wil nu geen melk maar vruchtensap.

Kon hij maar praten he.

Vannacht ook 1 1/2 uur aan het spoken geweest en toen maar mee in mijn bed genomen en hij kroop helemaal in me zo lief maar slapen deed hij niet dus toen toch weer in zijn eigen bedje en bij hem gebleven tot hij sliep.

Ik dacht dat ze rond 18 maanden pas kiesje kregen, mijn zoontje is nu net 13 maanden dus ik had er helemaal niet aan gedacht dat dat het kon zijn waar hij last van heeft.

Onder moet hij nog 1 tandje krijgen, de andere tandjes waren er gewoon ineens zonder problemen.



Kletsmiep, beterschap met je meisje !