Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in september uitgerekend zijn.
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. Benieuwd hoe jullie je voelen. Ik heb sinds gister hele erge rugpijn en kan er zelfs niet mee slapen. Kan dat zo plotseling komen?
Groetjes Chloe
Hallo
Hoi hoi,
Hier 37 weken in verwachting.
Ook hier enorme rugpijn in mijn onderrug! Slapen is lastig, lopen is lastig ivm bekkenpijn. Morgen weer naar de verloskundige…Het lijkt wel alsof mijn klachten steeds erger worden en het is bijna niet meer te doen! Af en toe een krampje maar verder rustig. Ik ben met bijna 34 weken opgenomen in het ziekenhuis ivm weeën en een verkorte bmm ik heb toen weeënremmers gekregen en prikjes voor de longrijping. Ook had ik erge pijn in mijn onderbuik/blaas… 4 of 5 x getest op blaasontsteking maar dat was het niet! Dus de vraag waar de weeën en de blaasklachten zomaar vandaan gekomen zijn blijft onduidelijk… Nu is alles rustig behalve dan die rot rugpijn en bekkenklachten!
Hallo dames,
Vandaag ben ik 39 weken en 3 dagen zwanger, en ik voel me eigenlijk nog tip top in orde, heb wel veel last van harde buiken en menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik, maar verder heb ik nog nergens last van. Gisteravond leek het even wat erger te zijn dan anders maar dat is nu al niet meer… dus we wachten gewoon nog maar gespannen af!
Groetjes, Soraya
Heey ook nieuw hier ben 14 september uitgerekend?
Heey ik had dit ook had hele erge last van Mn blaas en een zeurderig gevoel aan Mn onderlig ook getest voor blaasonsteking maar dat was het niet het bleek achteraf een urinebuisinfectie te zijn hierdoor werden mijn weeen opgewekt en werd ik opgenomen in het ziekenhuis maar ben nog steeds zwanger de ween hebben niet doorgezet uitgerekende datum vandaag ??
Hey!
Ja ik ben ook vandaag (14 september) uitgerekend! Oh heftig, nu wel weer thuis? Bij mij is er niet veel veranderd helaas
Jaa dit was toen ik 36 weken was gebeurt ben 2 dagen later gestuurd Nasr huis met antibiotica en nu 40 weken pffff ik wil de baby zo graag ontmoeten maar hij vind het denk ik nog veelste lekker in mijn buik
Oh oké! Ja dat gevoel ken ik wel ja! Ik moet vandaag weer naar de verloskundige en dan gaan ze kijken of ze me kunnen strippen… ik begin ook heel ongeduldig te worden hihi
Heey ik hoop dat het wat voor je opgang brengt xx ik heb nog een weekje als hij nu niet zelf komt dan wordt ik volgende week zaterdag of zondag ingeleid ik denk dat zichzelf eerder gaat aankondigen
Nou ze hebben niks gedaan vandaag, de verloskundige zei dat ze pas strippen bij 41 weken als je in verwachting bent van je 1e kindje… dus als ze er voor volgende week nog niet uit wilt gaan ze het doen… dus dat word in spanning afwachten hihi.
Oh voor jou ook nog een weekje, heel spannend! Zou leuk zijn als hij vandaag nog zou komen natuurlijk!
Jaa ik hoop het !
En rommelt het al bij jou voel me namelijk echt uitgeput en vreemd gevoel ook ?
Hey!
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd…
Ik ben op 18.09 bevallen van een mooie meisje! Ben benieuwd wanneer jij nog ben bevallen.
Groetjes
Gefeliciteerd met je meisje ik ben 22 sep ingeleid en om 15.55 bevallen van een prachtig zoontje