Uitgerekend in oktober 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in oktober uitgerekend zijn.

1 like

Hallo, ik heb op 23 jan een positieve test in handen gekregen en aan de hand van 1e dag laatste menstruatie zou nu 3/4weken zwanger zijn. Zo pril nog maar een mooie duidelijke streep gelukkig. Mocht het allemaal goed gaan ben ik ergens in oktober uitgerekend. Zo spannend, 15 maanden over gedaan voor het eens eens lukte , dus hoop zo op een sterk kindje.

Gr Joyce. Mama van zoon 13 jaar en dochter 5 jaar

1 like

Hey! Ik weet sinds 26 januari dat ik zwanger ben (al had ik al wel langer een vermoeden). Na 3 maanden proberen, was het raak! Ik zou nu rond de 4 weken zitten, en uitgerekend voor oktober. Het is ons eerste kindje, en we zijn dolgelukkig! Zo spannend allemaal! Ik kan het nog steeds niet helemaal vatten dat er iets aan het groeien is in me.

1 like

Hallo,
Ik ben na een jaar en 2 maanden eindelijk hopelijk goed zwanger.
Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 2 miskramen hebben we vandaag weer bloed kunnen laten nemen en zou nu pril zwanger zijn.
Hopelijk blijft alles goed verlopen en kunnen wij ons 5 de kindje verwelkomen in oktober.
Wij zijn een samengesteld gezin en hebben ieders 2 kindjes dit wondertje wordt ons 1 ste samen .
Liefs

1 like

Hoi allemaal ik weet ook pas sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en het zal mijn eerste kindje zijn. Ik vind het allemaal nog zo spannend! Dus ik lees graag mee naar tips en kwaaltjes om te kunnen weten wat mij te wachten staat👀. Ik zou nu in week 3 moeten zitten, en heb last van hele lichte krampjes al een paar dagen. Zijn er ook anderen die dit ervaren?

Mvg

1 like

Hoi, ik ben Amy.

Ben 5 weken en 5 dagen zwanger van men eerste. 27 december laatste pil en gelijk zwanger… yippie! Hopelijk vordert alles goed… succes aan alle! X

2 likes

Hallo dames,

Ik heb vanochtend een hele lichte positieve test gehad. Ik vroeg me af hoe snel jullie er achter zijn gekomen. Ik zou morgen moeten beginnen te menstrueren. afbeelding

2 likes

Wauw zeg wat super! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb 2 dagen geleden positief getest. We zijn in verwachting van onze eerste🥰. In december mijn spiraal verwijderd, 1 menstruatie gehad en daarna zwanger!!
Ik had de hele week al een vermoeden. Ik heb ontzettend last gehad van moodswings en was niet te genieten. Ook de paniekaanvallen kwamen random aanvliegen en het voelde alsof ik een uur later het grootste examen van mijn leven zou hebben waar ik niet voor geleerd heb😅.

Ik heb nu op dit moment erg last van mijn onderbuik, erg veel spierpijn! Verder gelukkig nog geen kwaaltjes!

Ik ben erg benieuwd of jullie ook al last hebben van zwangerschaps kwaaltjes.

3 likes

Hoi allemaal! Ik ben 25 jaar en we zijn na 8 rondes zwanger! Mijn 2e kindje en mijn man zijn 1e kindje. Mijn zoontje is nu 5 jaar en wordt eindelijk grote broer​:smiling_face_with_three_hearts: op 30 januari had ik de eerste positieve test. Dit was 2 dagen voor NOD. Tot nu toe gaat het prima! Heb zo nu en dan last van mijn onderrug en ben met vlagen in de avond misselijk… wij zijn zo blij!:heart_eyes:

1 like

29 januari een test gedaan. Positief! Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Tweede kindje :blush:

1 like

Hai hai, ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben! Het was bij de eerste keer meteen raak :grin:. Het is ons eerste kindje, ik heb vooral last van steken en krampen in en rond mijn baarmoeder. Soms zo erg dat ik me afvraag of dit wel goed is :sweat_smile:. Ik heb 3 testen gedaan en ze waren allemaal positief. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor mijn eerste afspraak :pregnant_woman:t4:20200209_103859

1 like

Hoi! Ik ben Sophie, 24 jaar; en weet nu 4 dagen dat ik zwanger ben! vandaag 5 weken. Ongelofelijk; mijn spiraal is er in januari uitgehaald en ik was meteen zwanger. Zo ontzettend gezegend; al ben ik nu best bang; alsof de kans daardoor groot is dat ik een miskraam krijg onder de noemer ‘te mooi om waar te zijn’; hoop dat dat niet gek klinkt. Hoe voelen jullie je?

Hoi Allemaal. In december gestopt met de pil en we wilden graag voor ons 2e kindje gaan. 1 menstruatie gehad en een ontrekkingsbloeding van de pil en zaterdag 8 feb. Al een positieve test!!! Wauw had het echt niet zo snel verwacht maar we zijn zo blij!!!afbeelding

Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal in oktober uitgerekend zijn!
Wij zijn in verwachting van onze eerste kindje :pregnant_woman:
Voel me verder goed maar erg last van mijn rug en bandenpijn :see_no_evil:

Vind de eerste weken erg spannend!

Eindelijk bijna 9 wkn zwanger na een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Jippie