Ik heb precies hetzelfde als jij, maar vooral omdat ik ook maar zo weinig last heb van kwaaltjes (gevoelige borsten, vermoeidheid en heel afentoe een vlaag van misselijkheid) ben dus heel erg uit aan het kijken naar aanstaande maandag, dan heb ik de eerste echo en wordt het werkelijkheid. Tot nu toe nog niks gekocht, wil eerst zeker weten dat alles goed is. Spannend!!
Ja doe ik ook, maar probeer het wel zo min mogelijk doen want in sommige gevallen kun je jezelf anders gek maken denk ik. Bij hele erge twijfel toch het beste om de vk te bellen, die stellen het beste gerust
Ik ben uitgerekend in oktober en in blije verwachting van een tweeling! Voel me tot nu toe de hele zwangerschap goed, soms wat vlaagjes misselijkheid gehad en wel erg moe! Ben a.s. donderdag 11 weken zwanger. Inmiddels al 3 echo’s gehad, dit ivm het IVF traject wat we gevolgd hebben. Groetjes xxx
Vanmiddag de eerste echo gehad!
Het hartje was al te zien en het klopte goed. De dame vond het er goed uit zien
ik ben momenteel 12 weken en 2 dagen zwanger.
voel me super,enkel last van hartkloppingen.
ondertussen 2kg bijgekomen
Wat een mooi en fijn nieuws! Ik moet nog even geduld hebben, aanstaande maandag ben ik aan de beurt!
Als ik me niet vergis had je vandaag je eerste echo, hoe is het gegaan?
Ja klopt! Alles was goed en zag er allemaal mooi uit, hartje klopt goed dus we waren heel blij Erg bijzonder om voor de eerste keer te zien
Goedemorgen!!
Ik ben nu 15 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds het weekend erg last van een zeurende stekende pijn in mijn onderbuik. Herkent iemand dit ook in deze week?
Hi, ik ben vandaag ook 15 weken en 4 dagen zwanger. Heb een enorme pijn aan mijn onderbuik en rug. De hele nacht hierdoor wakker gelegen. Is dit normaal in week 15 ? Voelt net zoals een menstruatiepijn
Hoi!
Nét deze site gevonden. Super leuk om in contact te komen met andere meiden/vrouwen/dames die ook in dezelfde periode uitgerekend zijn! Ben nu 16 weken + 3 dagen zwanger. Voel me goed, merk alleen dat mijn buik nu opeens wel erg hard gaat groeien. Doei leuke kleding! Ik lees dat veel mensen het langzaam vinden gaan, couldn’t agree more! Haha, al zeggen ze hoe verder we komen hoe sneller de tijd zal gaan & voor we het weten is het voorbij. Het advies wat ik vooral krijg = Geniet! Voelen jullie je kleine inmiddels al? Ik helaas nog niet… Succes iedereen & sterkte als je erg last hebt van kwaaltjes!
Liefs
Ik heb er zelf geen last van! Alleen als ik te intensief beweeg merk ik dat ik stekende pijn krijg in mijn buik… Misschien iets rustiger aandoen?
Hoi allemaal,
Ik ben nu 17weken zwanger en ik heb sinds gisteren harde buiken. Vk gebeld, die zegt dat het geen kwaad kan. Maar 17 weken lijkt mij zo vroeg om nu al harde buik te hebben. Iemand ervaring?
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik 15weken en 3dagen zwanger.
Ik heb gelukkig (nog) geen last van steken of pijn in de rug. De tip van rustig aan doen lijkt me wel een goede voor de dames die er wel last van hebben en anders overleggen met de verloskundige. Liever te vaak bellen dan te laat…
Wat ik merk is dat ik soms een soort druk onderin m’n longen voel. Ik moet dan even kuchen en dan zakt het weer een beetje weg. Ik ben met 4 weken zwangerschap al naar de huisarts geweest ivm hartkloppingen en bloeddruk, deze waren wel iets verhoogd maar niets om me zorgen over te maken. Ik houd het wel in de gaten en als het te vaak voorkomt ga ik ook maar eens overleggen met de verloskundige.
Volgende week heb ik weer een controle, dus dan kijken we wel verder.
Ook ik voel m’n kleintje nog niet, wat ik wel jammer vind. Het blijft toch spannend allemaal.
Heel veel succes allemaal met de kwaaltjes en idd geniet er van! Juist van de momenten waarop de kwaaltjes even minder zijn . De tip die ik ook veel krijg: verwen jezelf! (En natuurlijk goed voor jezelf zorgen )
wij op 4 oktober zooo spannend
We hebben dezelfde uitreken datum. Ik heb nu al 5 dagen lang diarree en dunne ontlasting. Durf niets te eten. Ben snel moe door het lopen of zelfs door te lang zitten. Succes meis