Uitgerekend in oktober 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in oktober uitgerekend zijn.

Hey word mama van me tweede zoon ik ben 15 oktober uitgerekenr vind gezellig om met mamas te praten die ook in oktober gaan bevallen

Ik word voor het eerst mama?, 3 oktober uitgereked

Hoi allemaal, gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben 3 okt. uitgerekend van een tweede. Spannend!

Hoi ik ben zwanger van onze tweede dochter, uitgerekend op 10 oktober 2018

Hoii,
ben 4 oktober uitgerekend van me eerste kindje het is een meisje ?

Gefeliciteerd allemaal!
Hoi ik ben 15 oktober uitgerekend eerste kindje

Toevallig ik ben ook 15 oktober uitgerekend
Geniet ervan !

Hi allemaal,
Gefeliciteerd! Jullie zijn allemaal wat vroeg in oktober uitgerekend, ik juist wat laat, de 23e. Het is mijn eerste keer en het is een meisje. Hoe gaat het met jullie allemaal? En wat doen jullie om de hitte te overleven?
Ik vind t nu wel zwaar lastig, ook nog erg harde buiken en veel rugpijn sinds dit weekend, iemand nog tips misschien hoe je hier fijn mee om kan gaan?

Hoi dames,

Ik ben 10 oktober uitgerekend van onze derde kindje… een jongetje. De wartme is best zwaar tijdens de zwangerschap. Wij slapen op zolder en voordat ik boven ben, ben ik buiten adem. Hoe gaat het bij jullie?

Groetjes?

Ik ben op 3 oktober 2018 uitgerekend en in verwachting van een meisje

Ik ben ook voor 3 oktober uitgerekend ook mijn eerste spannend allemaal

Zo leuk! Ik ook zwanger van de 2e en uitgerekend op 10 oktober

Hallo,
Ik ben 6 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. We weten het geslacht niet! Allemaal zo spannend!

Hey gefeliciteerd.ik ben ook 22 oktober uitgerekend. Mijn eerste kind spannend. Het is een jongetje.

Hallo allemaal?

Van harte iedereen met jullie zwangerschap, ik ben uitgerekend op 20 oktober, zwanger van mijn 1e kindje het wordt een jongen???

Liefs,
Wendy

Hallo,

Ten eerste gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap ??

4 oktober ben ik uitgerekend van mijn 2e kindje ? een meisje ?
Ik heb ook een zoontje van 4 jaar.

Hallo allemaal.
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik ben 11 oktober uitgerekend van mijn vierde kindje, en het blijft spannend ?.