Uitgerekend in november 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in november uitgerekend zijn.

3 likes

Wat leuk dat dit forum er is!
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Vier dagen voor NOD. De test was positief en volgens de telling ben ik nu vier weken onderweg. Ik weet dat er nog van alles kan gebeuren en vind het reuze spannend allemaal!

1 like

hey sanne

ik ook ben super blij en heb echt wel schrik dit is mijn derde kind.
ik heb deze morgend zo wat krampen gekregen dat ik zo constant ga kijken en zien da ik geen bloeding heb. nu heb wel gelezen dat da normaal is omdat alles moet groeien.
ik ben overtijd en heb deze weekend misschien wel 5 testen gedaan positief :slight_smile: :smile: :smile: :smile:

1 like

Hoi!

Ik ben vandaag 6weken. En de onzekerheid is soms groter als mijn geluk. Zwanger worden ging bij ons niet vanzelf en hebben al veel meegemaakt. Elk steekje elk krampje maakt me bang! 100x per dag voelen of mijn borsten nog pijn doen! En m’n rug is killing me!! daar bovenop nog eens Corona in opmars! Maak me zelfs zorgen dat ik niet ziek of misselijk ben! :woman_facepalming:

Ik was afgelopen maandag 5 weken. Dit is mijn 4 de zwangerschap maar de laatste is 11 jaar geleden Ik ben nu 39 en vind het allemaal erg spannend. 9 april pas de eerste echo… Voel de ene dag meer kwaaltjes dan de andere dag. Dat maakt me juist onzeker.

1 like

Ik ben 16 november uitgeteld van mijn 4 de kindje en ons eerste kindje samen. Nog onwerkelijk. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Jullie ook veel kwaaltjes. Bij mij wisselend.

Hallo,

Hier ook een mama van een november 2020 kindje. Naar mijn berekening ben ik nu precies 5 weken zwanger!

Hier ook een november mama!
Ik ben nu 6+4 weken zwanger! :slight_smile:
Veel last van pijn in mn buik en heb de eerste weken veel bruin bloedverlies gehad. Maakt me erg onzeker, helemaal met die Corona toestanden…
Maandag hebben we de eerste echo dus ben erg benieuwd :slight_smile:

Ik heb een leuke manier gevonden voor als ze op het werk ( kinderopvang) vermoedens gaan krijgen voordat we de eerste echo gaan krijgen 9 april. Ik print deze rebus uit en leg dit neer. Tja juiste moment wanneer is dat ?? Kan na de echo alsnog mis gaan en dan heb je wel steun. Als het niet goed zit moet je het alsnog vertellen en heb je je vreugde niet kunnen delen. Screenshot_20200319-104355
Benieuwd wat jullie ervan vinden…

20200321_111618

Volgende week weer werken in de kinderopvang. Mocht ik mezelf veraden of vragen krijgen dan geef ik ze deze rebus. Wil het op originele manier dan bekend maken. Geen vragen of opmerkingen dan pas na de eerste echo op.9 april

Dit is zo herkenbaar voor mij. Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. ik heb begin Januari een miskraam gehad en 2 jaar geleden mijn zoontje verloren tijdens de zwangerschap. Mijn hoofd en lichaam maken me op dit moment gek. Ik prik de hele dag in mijn borsten om te voelen of ze nog pijn doen, ga 100x per dag naar de WC ook ga ik liever niet omdat ik bang ben dat er een bloeding komt.
Ivm het corona virus werk ik nu vanuit huis, aan de ene kant heel fijn want ik kan rustig aan doen en loop minder risico maar aan de andere kant heb ik nu ook alle tijd om me suf te piekeren over van alles rond deze zwangerschap

Ik ben ook uitgerekend op 16 november. Mijn kwaaltjes wisselen heel erg. de ene dag bijna niks en de andere dag vooral in de avond. maar echt minimaal

Hey wat leuk je bent net zover als ik. Ik mag 9 april voor echo. De dagen kruipen. Langzaam voorbij. Kwaaltjes zijn er zoals misselijkheid moe en pijn in de rug. Oh ja en als ik mijn bv uitdoen dan voel ik ze hihi
Begrijp dat je wat onzeker bent na wat je hebt meegemaakt. Helaas heb je nergens invloed op ja toegeven aan rust etc als je lichaam erom vraagt.

Hoi allemaal,
Wat leuk dat dit forum er is!
Ik ben 6 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik heb eerder een miskraam gehad en daardoor zit de schrik er goed in.
Door het Corona virus ben ik pas 21 april welkom voor de termijn echo. Dan heb ik 6 weken moeten wachten en ik vind het echt heel erg lastig door de onzekerheid :frowning:

Hey iedereen Wat leuk zeg dat deze forum bestaat .
Ik ben nu 6 weeken zwanger
Maar ik merk nu niet zo veel meer.
Ik las dat je misselijk kan zijn en overgegeven
Maar dat heb ik nog niet kan dat nog komen?.
Soms zit ik de denken ben ik wel echt zwanger
Maar dat ben ik wel :grin:. Liefs anna

1 like

Hallo
Ook ik ben eind november uitgerekend!
6.5 week in verwachting van ons eerste kindje.
9 april naar de verloskundige.
Ik ervaar bijna geen klachten waardoor ik het toch wel spannend vind…
Vinden jullie het ook zo moeilijk dat jullie vriend / vriendin niet mee kan naar de 1ste afspraak…

Hallo iedereen
Ook ik ben uitgerekend in November, zo ongeveer 16 November. Dit is ons derde kindje…mijn zwangerschap is best wel anders dan de andere twee. Nu wel af en toe misselijk, koude rillingen, veel oprispingen :wink:
Mijn eerste echo is pas 28 april, omdat de acht wkn echo nu niet door mag gaan ivm Corona regels…daar baal ik wel van. De eerste weken vind ik altijd zo spannend. Mijn eerste zwangerschap is mis gegaan en dat zit nog altijd in mijn achterhoofd…

Jeeeehhh alles was goed met ons wondertje!! Superblij de echo was goed een bewegelijk kindje en snel kloppend hartje!!Screenshot_20200409-131902

1 like

Hallo

Ik ben nieuw hier.

Ik ben 6 november uitgerekent van een meisje ons eerste kindje dus heeel erg spannend