Uitgerekend in november 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in november uitgerekend zijn.

ik ben 30 november uitgerekend van mijn 1e kindje. <3

Mijn 1e kindje verwachten we rond 20 November!
Een jongetje ?

Ik nu 19+2 zwanger van ons 1e wondertje een meisje ?

Hey ik ben uitgerekend op 5 november. Bijna 22weken zwanger. Amai deze morgen opgestaan en echt misselijk ?

Hoi ik ben uitgerekend op 19 november. Heb super pijn in me onderrug ?

Ik ben 30 weken zwanger uitgerekend 15 november. Ik heb last van braken , hevige hoofdpijn, rugpijn en een heel wazig zicht. Mijn lichaam kan de zwangerschap niet zo goed mee aan . De baby doet het goed . Kan ik vragen aan de gynaecoloog om de baby nu al geboren te laten worden? Ik val constant flauw ik ben bang en weet niet goed wat te doen

Ik ben 9 november uitgerekend… ik vind het best pittig worden nu. Heb vooral moeheid gehad de eerste 4 maanden en omdat ik nu al eenmaand thuiszit verveel ik mij enorm en ga ik me ergeren aan alles… mag van mij wel met 38 weken komen… kanniet wavhten me 1ste mannetje vast te houden !!

Uitgerekend 12 november 2018. Nu zwanger dus van ons derde kindje. Is nu zeker wat pittiger. Zelfs de kids nog even opgehaald met de fiets (4jaar en 19 maanden) ja en nu bijna 35 weken is dat iets teveel van het goede… haha

Ben benieuwd wanneer hij of zij gaat komen we weten niet wat het wordt. Heb al een meisje en een jongen maar het niet weten is super. Nog een verassing op het einde.

Ik ben uitgerekend op 14 nov van ons 2 kindje. Wij hebben al zoon van 20 maanden en krijgen nu een meisje. Wie krijgen er nog meer meiden in november ?

Ik ben 17 november uit gerekend van mijn 2de dochtertje.
mijn eerste dochter word 3 november 2. en ik zelf word 8 november 30.
Ben zo benieuwd wanneer de 2de dame zich meld.

2 november uitgerekend en nu 38 weken zwanger. En al 2 dagen last van elke 5-10 minuten pijnlijke harde buiken. Ja iemand ervaring mee?

Had k met 35 weken al en dat een week lang. Nu inmiddels 37 weken (12nov) uitgerekend. En meerdere harde buiken. Kan ook zijn dat je blaas vol zit of ontlasting al een paar dagen niet hebt gehad. Sterkte met de laatste loodjes en misschien zet het wel door.

Hier 37+2 weken zwanger! 19 November uitgerekend van onze eerste kindje. Een dochtertje.

Daar zit je dan, 39,4 weken zwanger wachtend tot de kleine zich klaar maakt om zich aan deze wereld bloot te leggen.
Nog maar eens op de website kijken wat ik zou kunnen doen om de bevalling te laten beginnen… verhalen vergelijken.
Ijsklontjes eten (mijn zwangerschapstik) kan met Mn bloeddruk te maken hebben las ik.
De kleine meid zit prima waar ze zit, maar ik ben er, net als vele van jullie rond deze tijd, zo ontzettend klaar mee! Ik kan me moeilijk meer vermaken, houd enorm veel vocht vast in benen en voeten en heb nu 4 dagen bijna de hele dag een harde buik. Morgen weer op controle, de laatste bij de verloskundige… daarna moet ik naar ‘t ziekenhuis om informatie te krijgen over het strippen en evt inleiden van de bevalling.

Ik ben zo’n 25kg aangekomen (dat is flink ja!) en krijg regelmatig te vraag of het er twee zijn. Gelukkig zie je het aantal kilo’s niet echt terug in gezicht en armen, maar het zit me uiteraard wel in de weg met bewegen. Stoelen lijken ineens te klein (in the end zijn het Mn billen, buik en boven benen die hierin de boosdoener zijn) alles voor de kleine straks, wordt gezegd… en zo is het ook maar net. Blijft alleen wel confronterend als je lichaam zich zo anders uit.

Ik ben doordat ik me sinds een paar dagen enorm slecht kan vermaken (Mn series zijn uit, alles is klaar voor de komst van de kleine) ben ik non-stop bezig met wat ik voel in Mn lichaam, elk kraampje dat anders voelt zou maar een begin kunnen zijn. Daarnaast ben ik me er van bewust dat die focus niet echt bevorderend is voor de komst van de kleine… en al helemaal niet voor het doden van de tijd.

Heb maar weer wat spelletjes op Mn telefoon geïnstalleerd en lig regelmatig even op bed. ‘S nachts elk uur wakker, draaien is gevoelig en word vooral heel moe van mezelf…

Ik ben zo ongeduldig sinds deze week! Laat de kleine meid nu maar gauw komen!

Ramona