Uitgerekend in mei 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in mei uitgerekend zijn.

Dan weet je net dat je zwanger bent of niet?
Ik kan pas over 4 dagen testen.

Van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben ook pril zwanger voor mei :heart:

Jaa net een clearblue digital gedaan!
Zwanger 1-2 :four_leaf_clover::star_struck:

Ik meld me ook aan!
Volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 8 mei 2020 :heart_eyes:
17 sept eerste afspraak gyn

Ik een aantal dagen geleden ook positief getest met clear blue! Omdat ik zwanger ben geworden dmv inseminatie kon ik uitrekenen dat ik dan uitgerekend ben op 16 Mei. Heel spannend, 3 maanden geleden een miskraam gehad dus heel hard duimen dat het nu goed gaat.

Hallo allemaal

Wij zijn in blijde verwachting! Gisteren was mijn nod en gewacht tot Man lief einde vd middag thuis zou komen. En om vervolgens samen, Clear-blue, 2-3 weken, positief te testen.! Zo een blij ei zijn wij :tada:.

Mijn naam is Nathalie en 39 jaar. Wij verwachten ons eerste :baby: rond 20 mei Xx

Hoi iedereen!
Wat gezellig dat we dit kunnen delen met elkaar.
Ik ben zelf vermoedelijk 5 weken ver nu.
Ik ga begin oktober naar de gyn.
Het is ons vierde en laatste kindje
Ale als het er eentje is… stel je voor :cold_sweat::grin:

Jaa ik ben ook zoooo blij! Ik had niet goed geteld maar ben waarschijnlijk 15 mei uitgerekend! Lekker handig met een zoontje dat 12 mei jarig is, haha!
Nu duimen dat het goed blijft gaan, voelt wel goed! Morgen m’n ouders vertellen, zo’n zin in!! Met de eerste zwangerschap deed ik dit na de 1e echo maar ik kan nu niet langer wachten! M’n besties weten het ook al :see_no_evil:. Mijn moeder weet 't alleen nog niet omdat we morgen iets gingen doen wat het perfecte moment is om het te vertellen maar anders… Zo moeilijk om niks te zeggen!

Hier ook pril zwanger voor 17 mei 2020. Hebben jullie ook zo weinig symptomen. Ik heb iets gevoelige borsten verder alleen last van mijn darmen en bovenbuik…ben 38 en zwanger van de 2e. Mijn 1e is inmiddels 8…bij haar was ik 9 maanden aan het misselijk met veel spugen en 25 kilo afgevallen.

Ik ben momenteel 6 weken zwanger en 9 mei uitgerekend. Sinds vandaag heb ik best wat pijn in de onderbuik maar geen bloed verlies, K mijn eerste zwangerschap 2 jaar geleden gehad en ik kan me dit niet herinneren. Mijn eerste echo is 1 oktober. Moet ik nu aan de bel trekken of is dit normaal??

Heey!

Ik ook hier nu 5 weekjes zwanger
Voelt nog zo onwerkelijk afgelopen dinsdag kwamen er achter! Zo spannend allemaal!
1 oktober voor de eerste echo.

Hai! Ik heb heel erg gevoelige borsten. Vooral m’n tepels deze laatste dagen. Gelukkig niet de hele tiet meer steeds. Ben nu ook ziek (griepje denk ik) dus nu is 't sowieso lastig te voelen wat bij wat hoort. Heb veel last van m’n darmen, ook voordat ik ziek werd en m’n onderrug is ook snel pijnlijk. Heb dus eigenlijk wel veel kwaaltjes. Ben ook veel misselijk enzo, geef niet over. Deed ik bij de 1e ook precies zo.
En ik voel me heel assertief. Dat had ik bij de eerste niet haha!

Hi mama’s ik ben 30 mei uitgerekend maar mijn vraag is vinden jullie deze testen goed oplopen vandaag 4 weken en 1 dag zwanger !
Omdat ik bij 3 weken een miskraam heb gehad ben ik zo onzeker geworden :sleepy:
20190923_123625|690x478 op

Eerste echo gehad deze week. 8w4d zwanger. Meer dames die zo moe zijn? Er komt me niets uit devhanden, sta de hele dag te trillen op mn benen.
Dit wordt trouwens ons 2e kindje, bij mn zoon was dit niet zo extreem…

Ja extreem moe. Ook daar had ik niet veel last van bij de 1e en dat terwijl we toen middenin een mega verbouwing zaten die 6 wk voor de bevalling pas klaar was…nu een totaal andere zwangerschap maakt me wel onzeker maar vorige week een vroege echo met kloppend hartje. Zo rond 7 wk…nu nog 1 week wachten en dan termijn echo