Uitgerekend in juni 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juni uitgerekend zijn.

Hoi hier okk waarschijnlijk in juni uitgerekend. Heb vandaag 6 dagen voor nod dik positief getest😀

1 like

waarschijnlijk in juni

Ik ben 6 juni uitgerekend, 3e kindje :blush:

Leuk! Hier ook juni, rond 10 juni waarschijnlijk. 2e kindje (na 3 hele vroege miskramen achter elkaar) dus erg voorzichtig nog maar oh zo blij!

Hi ladies,
Ik heb afgelopen weekend positief getest! Heel spannend, aangezien ik een miskraam achter de rug heb. Ik ben op 6 augustus gecurreteerd, dus we hebben echt enorm mazzel dat ik nu alweer zwanger ben. Nu heeeeel erg hopen dat het dit keer wel goed gaat!

Hi allemaal,

Ik ben ook uitgerekend in juni. Op 19 juni verwachten wij ons eerste kindje, een jongetje!
Ontzettend blij aangezien wij daarvoor een miskraam hebben gehad.

Wel heel jammer nu dat ik het niet kan “delen” met anderen op dit moment, ivm het coronavirus. Hoe gaan jullie daarmee om?
Halverwege mei begint mijn verlof. Hopelijk is alles dan weer wat rustiger in de wereld…
Belangrijkste is uiteraard wel dat iedereen gezond is.

Wij zijn deze weken al goed bezig met de baby uitzet. Kamertje is al binnen en al redelijk wat accessoires etc in huis gehaald.
Wat ik me afvroeg. Zijn zwarte hoeslakentjes nu “slechter” dan witte in de zomer? Of juist niet?
Op verschillende websites zeggen ze steeds wat anders over de combinatie wit/zwart/zon/warmte (los van kinderspullen).

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft!

Ik hoop dat iedereen gezond is en ondanks dit kan genieten van de zwangerschap.

Veel liefs,

Hoi allemaal,

Ik ben ook uitgerekend in juni, 4 juni. Ik werk nog tot 7 mei door en ga dan met verlof.
Het is inderdaad jammer dat alles nu anders is met het coronavirus. Helaas hebben we daar geen invloed op, dus we moeten het beste ervan maken. Hoop stiekemn dat de baby’s in juni vast gehouden mogen worden door de opa’s en oma’s, maar we gaan het zien. Veiligheid voor alles.
Het is ook wel jammer dat ons verlof er waarschijnlijk anders uit ziet dan verwacht. Ik had gehoopt lekker veel sporten te kunnen kijken op tv (olympische spelen, tour de france, EK voetbal, etc), maar helaas zijn ze allemaal afgelast of verzet. Dus even kijken wat we nu gaan doen. Veel slapen en schoonmaken denk ik ;-).

Ik heb nergens gelezen dat een zwart hoeslaken erger zou moeten zijn dan wit, maar ik heb geen idee. Als het bedje in de zon staat en je hebt dan een zwart dekentje, kan ik me voorstellen dat het dan warmer is.
Ik ben nu 33 weken zwanger. Zelf heb ik zo goed als de kamer klaar, op nog wat dekentjes etc na. Kinderwagen staat klaar, maxi cosi is binnen. Ik moet wel alle kleertjes nog wassen en uiteraard alles nog een aantal keren poetsen :slight_smile:
Box heb ik al wel binnen, maar nog niet op gezet.

Ik voel me nu iets meer misselijk worden en heb af en toe steken in m’n buik. Hoop dat dit niets ernstigs is en dat het een daling is van het baby’tje. Verder ben ik de bewegingen wel redelijk in de gaten aan het houden. Tijdens m’n werk voel ik bijna niets, omdat ik dan te druk ben, maar het aantal controles dat nu minder is, is het wel weer een extra teken van geruststelling als ik haar weer voel schoppen of verplaatsen.

Hoe gaat het jullie?