Uitgerekend in juni 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juni uitgerekend zijn.

test

Hee allemaal ik heb een vraagje.
Vandaag ben ik 37+6w
Sinds vannacht is het aardig aan het rommelen en voelt het als of de kleine t hoofdje al door probeert te drukken. (ze is al even voledig ingedaald) Dit voelt ook anders als indalings pijn / pijn als je stukken loopt.
Nu heb ik ook regelmatig krampen maar nog niet heel hevig zou dit het begin kunnen zijn? Ik verlies al een week lang beetjes vocht. Maar volgens de gynaecoloog heeft de kleine nog voldoende vrucht water dus kunnen ze niet met zekerheid zeggen dat het beetjes vruchtwater is.

Misschien iemand die al bevallen is die weet dat dit voor tekenen kunnen zijn?

xx

Hoi hoi
Ik ben 39 weken zwanger van ons eerste kindje. En vind het erg spannend! Het mag van mij wel beginnen zeker met die hitte van afgelopen weken is het soms afzien.
Het is zo onzeker omdat je niet wanneer het begint.
Ondertussen heb ik gekneusde ribben van het schoppen hihi. Kleine drukte maker is het wel.
We zijn zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet:)
Nog meer mensen die 39 weken zwanger zijn van hun eerste kindje?
Al voortekenen dat de bevalling wellicht snel begint?
Ik heb wel vaak harde buiken, en soms rommelt het wat maar verder is het nog rustig.

Groetjes van een nieuwsgierige mama :wink:

Hallo allemaal, ik ben vandaag 40 weken en 4 dagen zwanger, begin nu toch echt zenuwachtig te worden wanneer ons meisje ter wereld komt. Elke keer voel ik wel krampen maar ze zetten niet door. Morgen heb ik een afspraak staan om evt gestript te worden maar liever wil ik natuurlijk dat ze uit zichzelf gaat komen… zijn er nog meer mensen die 40+ zwanger zijn en zich afvragen wat ze moeten doen om evt de bevalling op te wekken Haha.