Uitgerekend in juli 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juli uitgerekend zijn.

Het is al bijna zover, nu 36 weekjes spannend! Ik voel me best goed met dit warme weer. Ik ben benieuwd hoe mijn ‘lotgenoten’ het doen en lijkt me leuk hier bij te kletsen!

Ik ben 22 jaar en nu 35 weken zwanger van mijn eerste kindje. Op 12 juli ben ik uitgerekend maar er is een grote kans dat ze mijn zoontje met 38 weken al gaan halen omdat hij al 3000gr weegt. Ik begin nu wel behoorlijk zenuwachtig te worden het komt al erg dichtbij, als ik het allemaal maar goed doe… Ik vind het erg spannend maar kan niet wachten tot ik hem eindelijk in men armen heb.
Ondanks een pijnlijke rug en vreselijk dikke enkels voel ik me best goed :slight_smile:

hoihoi
ik ben 22 jaar en 35 weken zwanger van mijn eerste kindje.
ik moet normaal bevallen op 14 juli maar heb nu al hevige indalingsweeen.
iemand die hier raad mee weet

Beste mama’s,

Ik ben 32 jaar en ben in verwachting van mijn eerste kind
Ben 36 weken en 5 dagen zwanger nu en de spanning begint al op te komen.

2 x in de week ga ik naar het ziekenhuis voor controles. Ik krijg medisch indicatie, vanwege dat mijn baby een kleinere buik omtrek heeft.

Het was wel een shok toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik blijf positief en probeer er niet mee te zitten.

Hoe dan ook, de baby voelt met je mee

Grt,

Hoii mama’s

Ik ben 30 jaar en nu 34 weken zwanger van ons 2e kindje. Ben uitgerekend op 24 juli. Mijn eerste is een zoon van nu bijna 3,5 jaar.

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ingeleid bij precies 41 weken ondanks dat ze steeds zeiden dat Mn zoontje aan de grote kant was. Hij woog 4330 bij de geboorte. Deze keer zwanger van een meisje en hoop dat die iets kleiner is :wink:

Succes allemaal!

Hoi mamma’s
Hier bijna 35 weken zwanger. Uit gerekend op 22 juli.
Van ons 1e kindje. Eindelijk na 6jaar proberen.
Maar het valt me heel zwaar. De bekkenpijn, vocht vast houden, het niet met kunnen lopen van de pijn.al weken geen oog meer dicht kunnen doen. En dan is het nog niet eens meer super warm buiten… Ik hoop Dan ook echt dat ons kindje niet meer te lang op zich laat wachten. Ja ik ben er klaar mee…
En ja ik weet het je moet er iets voor over hebben, je krijgt er iets moois voor terug. Maar dat neemt niet weg dat ik het zat ben.
Maar nog ff en dan is de baby er. En hoop ik van de meeste klachten af te zijn.

Voor alle mama’s succes met de bevalling dat alles maar goed mag gaan… nog even kunnen we genieten van de kleine wondertjes

Hoi dames,
Ik ben 22 jaar en momenteel 36 weken en 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje en tweede kindje van mijn vriend (heeft een zoon uit eerdere relatie). Die hitte is niet te doen en heb nu ook super veel pijn. 8 juli ben ik uitgerekend maar denk dat onze dochter eerder zal komen. Ik wens jullie veel succes met de laatste lootjes en vooral rustig aan.

Xx Kimmy

Gefeliciteerd, ben ook op 12 juli uitgerekend. Succes met de laatste loodjes??

Hoi (bijna) mama’s,

Ik ben nu 30 jaar en vandaag precies 38 weken zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter van net 5 vind het super spannend en kan niet wachten tot haar broertje er eindelijk is. Heb opzich niet zoveel last van de warmte. Mijn voeten zijn alleen een beetje opgezwollen. Heb al wel een week of 4 goeie voorweeën en sinds 3 dagen flinke indalings weeën die uitstralen naar mijn rug. Dus ik hoop dat onze jongen zich gauw laat zien!
Iedereen hier heel veel succes met de laatste loodjes en een hele goeie bevalling gewenst?

Dag aankomende mama’s, ik ben 29 jaar en ben vandaag 36w2d. Ik ben zwanger van mijn eerste en begin het nu echt heeel spannend te vinden. Ik voel me net een tikkend tijdbom en dat vind ik best eng. Genieten van de zwangerschap is iets wat ik steeds krijg te horen… Maar dat is met alle kwaaltjes erg lastig. Ik fantaseer wel vaak over hoe onze baby eruit komt te zien. Dat is nog zo onwerkelijk! Ik ben ontzettend benieuwd! Maar hoop stiekem wel dat de baby nog even blijft zitten dan kan ik de allerlaatste puntjes nog even op de i zetten voor haar of zijn komst! (geboortekaartje, geboorteplan, boodschappen) Succes allemaal met de laatste loodjes. Spannend allemaal!

Hi (a.s.) Moeders!

Leuk om zo te lezen van iedereen. Ik ben zelf 28 jaar en ik was 8 juli uitgerekend van de eerste… Maar inmiddels nu 40 weken + 3 dagen. Wel gezonde spanning, ben zo benieuwd hoe zij zal zijn. En ook benieuwd naar het moeder worden.
Maar geduld… Vandaag al wel veel meer harde buiken en hier en daar krampjes. Maar dat zegt nog niks.
Voor de rest een super ontspannen zwangerschap. Echt heel blij mee.
Succes allemaal en straks hopelijk allemaal genieten!

Hoi mama’s (to be),
Zoals jullie weten was ik 8 juli uitgerekend. Maar ze is toch eerder gekomen ben 3 juli bevallen van inze dochter. Helaas was het niet zoals ik had gedacht dat het zou verlopen. Ik hou het verhaal voor me want wil verder ook niemand bang maken of afschrikken. Maar wat een bevalling zeg na 16 en half uur in het ziekenhuis te hebben gelegen voor de bevalling. Heb ik haar eindelijk ze is om 23.46 geboren. Heb wel 2 dagen in het ziekenhuis gelegen kreeg weeënopwekkers omdat mijn eigen weeën het op eens begaven langzaam toen ook nog eens de ruggenprik en ja hoor kreeg koorts. Natuurlijk geen pretje maar het is verder goed gegaan. Na 2 dagen naar huis gegaan en gelijk kraamzorg gehad echt super gehad en heb echt kunnen rusten en genieten van de kleine meid. Ik wens jullie allemaal een goede bevalling toe en hopelijk verloopt het ook goed.
Xx
Kimmy