Uitgerekend in januari 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in januari uitgerekend zijn

Hoihoi
Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Als alles goed mag blijven gaan ben ik uitgerekend begin januari 2020. Spannend allemaal aangezien ik hiervoor 2x miskraam gehad heb met 10 weken.
Lijkt me gezellig hier lief en leed met jullie te mogen delen!

1 like

Hoi! Ik ben er woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Spannend! Nu afwachten of alles goed is en blijft gaan. Spannend!

Gefeliciteerd! Spannend allemaal he!

Heey, ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben van ons 4de kindje. Erg leuk en spannend

Hoi hoi,
Sinds zaterdag weet ik dat ik weer zwanger ben. Super leuk, maar ook super spannend. Heb nl begin maart 2019 een miskraam na 10 weken gehad.
Durf eigenlijk nog niet blij te zijn.:disappointed_relieved:

Hoe gaat het bij iedereen? Al last van zwangerschapskwaaltjes?
Ik zelf heb nog nauwelijks kwaaltjes. Ben nog niet moe of misselijk… In ieder geval niet in die mate dat het mij opvalt. Ben benieuwd of dit nog komt en wanneer dan… Vind het wel lastig om tegen anderen nog mijn mond dicht te houden. Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen. A.s. woensdag hebben we een eerste echo in het ziekenhuis (ben dan net of bijna 7 weken). Hopelijk zien we dan een kloppend hartje…
Het wachten is wel echt lastig…

Hee!
Gefeliciteerd allemaal! Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben, maar wil nog even wachten met testen tot zaterdag. Ik ben pas 4 dagen overtijd, dus nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik wat! Dus dan kom ik er nog even op terug :wink:

Gefeliciteerd allen! Ben er eergister achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Helaas nu buikgriep en erge buikpijn. Ben bang voor een miskraam en durf daarom nog niet echt blij te zijn… :frowning:

hoi… ik ben ook uitgerekend 12 januari 2020

ik heb al een dochter van 5 jaar.
heb in 2016 een bbz gehad waarbij ze mijn rechter eileider hebben verwijderd. al die 3 jaar lukte het ons niet opnieuw zwanger te worden.
ziekenhuis bezoeken sloten niks uit ovulatie testen gebruikt nooit raakte ik zwanger… maar dan nu eindelijk geheel onverwachts opnieuw zwanger.

ik ben natuurlijk heel bang dat t weer herhaald en heb vorige week mijn zorgen geuit naar mijn verloskundige… ze zei als je wilt kunnen we een vroege echo maken 4,5 wk . maar helaas er was nog niks te zien… enkel dik opgebouwd slijmvlies en ze dacht een inimini zwart puntje te zien maar ze zei als dat nu een vruchtxakje is durf ik niet te zeggen… ze adviseerde mij om bloed te laten prikken op Hcg hormoon ze zei dan kunnen we zien hoe hoog de waarde is. en kunnen we na der hand daarvan kijken wanneer we wat horen te zien met de echo.

ik heb dus vanochtend laten prikken en krijg daar vanavond de uitslag van.
maar mijn gevoel zegt echt al hele tijd wel dat het goed zit… heb veel kwaaltjes… sinds gisteren misselijk en spugen… pijnlijke borsten… en moe.

ik hoop echt dat alles goed zit :pray::pray::pray::pray:
de testen waren echt knal testen… en ook de digitale gaf vorige week 2-3 weken aan.

Super leuk toch zo’n onverwachts kadootje :slight_smile:
Ik heb afgelopen weekend getest en na 3 seconden zag ik al dat ik zwanger was haha.
Voor ons is dit ook de 2e onze dochter wordt in augustus 3 jaar.
Ik heb verder weinig last, even afkloppen, beetje gevoelige borsten en af en toen beetje raar gevoel in me buik maar het mag geen naam hebben.
ik hoop dat je kwaaltjes snel minder worden. had je bij je eerste daar ook last van??

Goedendag

Ik zal me even voorstellen ik ben Diana nu nog 29 jaar.
En sinds 5 weken weten we dat we nu iets meer dan negen weken zwanger zijn van een tweeling uitgerekend op 21 jan 2020. Uiteindelijk is het ons toch gegund om zwanger te worden in onze 5de icsi poging. Ons geluk kan niet op. Alleen de onzekerheid die je hebt. We hebben afgelopen maandag een echo gehad en alles was goed. Maar zodra ik een dag weinig klachten maak ik me meteen weer druk blij als we 4 juli weer een echo hebben

hoi beste mede gebruikers ik ben nieuw hier ik schrijf hier samen met mijn vrouw de update van ons 3e zwangerschap
aller eerst 5 jaar geleden kwamen wij naar 20 weken erachter dat we zwanger waren. naar 20 testen telkens negatief naar de 21 test kwam tot verbazing toch zwanger waren en tot grote spijt ook met 23 weken zwangerschap moesten afbreken hij was niet levens vatbaar zwaar waterhoofdje hard geen aangegroeide hersenen veel verdriet gehad
naar een paar maanden raken we opnieuw zwanger en toen waren we 10 weken ook deze is helaas op een miskraam gelopen
toen 5 jaar lang proberen zwanger te worden maar zonder succes

en toen besloten om met iui behandeling te starten 3 keer ge probeert zonder succes tot we op de punt de volgende stap te zeten ifv maar dat ging niet door omdat we zwanger bleken nu 5 januari
2020 uitgerekend zijn nu 15 weken zwanger en alles was tot nu toe goed