Uitgerekend in december 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in december uitgerekend zijn.

Vandaag zijn wij 14+1 dag zwanger van ons eerste kindje, tot nog toe nergens last van gehad, buikje lijkt te komen maar is s’ochtends zo goed als weer weg? Zijn dit nog steeds de darmen die uitzetten? Ik lees wel overal dat het vanaf nu een baby buikje is. Nog meer vrouwen die dit hebben? Wij zijn 5 december uitgerekend, wie nog meer? Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is!!

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik (wij) ben vandaag 14 weken zwanger en op 6 december uitgerekend. In de ochtend begin ik slank en aan het eind vd dag heb ik echt een opgezette buik. Wellicht dat het toch de darmen zijn. Morgen hebben we een pretecho voor de geslachtsbepaling :smiley: We hebben een vermoeden, maar mijn nieuwsgierigheid kan er niet tegenop!! Dan kan ik eindelijk echt goed gaan shoppen (mijn nesteldrang begint nu al). Zijn er nog meer mensen die een vroege pretecho hebben gedaan? En was het geslacht altijd duidelijk te zien?

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij zijn vandaag 13 weken en 15 december uitgerekend. Ik heb al echt een buikje, s’avonds wel iets meer dan s’morgens maar dat is buiten de zwangerschap ook altijd zo (het een beetje ‘inzakken’ in de loop van de dag ? ). Misschien is het bij jullie nog een combi van darmen en een beginnend buikje? Ik ben afgelopen week al begonnen aan de zwangerschapskleding omdat (een deel) van mn gewone kleren al niet lekker meer zitten. Mensen gingen het nu ook zien. Hopelijk bij jullie ook snel, vindt het toch wel erg leuk om te showen met mn buikje?.
Oh spannend, de pretecho. Ben benieuwd of het goed te zien is. Wij hebben de pretecho gepland staan over twee weken.

Proficiat aan al de mama’s die zwanger zijn voor december mama’s wij zijn uitgerekend voor 7 december “spannend” dit word nu men 3de zwangerschap,na 2 jongens te hebben graag een meisje :slight_smile: ik heb vrijdag men bloed laten trekken,en blijkbaar kun je aangeven of je het geslacht wil weten maar dan moet je wel 10 dagen wachten… nog 7 te gaan :slight_smile: nooit ziek geweest of ongemakkelijk geweest tijdens men 2 zwangerschappen maar nu pff ben blij dat het gepasseerd is zodat ik er nu kan beginnen van genieten.

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap. Wij zijn vandaag 14 weken en op 14 december uitgerekend. Ook ik heb al echt een buikje, ik word er al op aangesproken wat heel leuk is natuurlijk. De gewone kleding past niet meer dus over naar de zwangerschapskleding.
Lijkt me heel spannend de pretecho. Wij twijfelen nog wanneer we hem doen. Ik ben wel heel benieuwd of het een jongen of meisje is.
Ben heel benieuwd of jullie alles goed kunnen zien bij de pretecho.

Hallo ben ook zwanger van mijn 3 heb al twee meiden en ben uitgerekend 13 december. Ik heb vandag afspraak bij de verloskundige en ben zeer benieuwd naar de geslacht aangezien ik vandag ook nog een echo plaats vind. Ik voel me niet beroerd, heb wel last van hoofdpijn. Nog meer mama’s met zeurende hoofdpijn

Halloo, vandaag 15weken en 4 dagen. Uitgerekend vr 14 december 2018. Heek soannend! Niptest gehad en die was heel goed. Nu hopen op derest ook. Daarmee weten we ook het geslacht. Super blij mee ? aan iedereen, geniet vn jullie zwangerschap ???

Gisteren naar de gc geweest en alles was goed met de baby weegt nu 220gr en 14cm :slight_smile: na de niptest gedaan te hebben kwam er van geslacht uit dat ik een jongen zou krijgen, en heb er al 2 1tje van 4jaar en 1tje van 10jaar. Maar nu zei de gc gisteren dat ze het niet kon bevestigen dat het een jongen zou zijn,aangezien de navelstreng ervoor lag,en de niptest geen 100% geeft zelfs geen 99.9% maar dit zien we dan wel 10 augustus als we moeten weer gaan.

Zijn er soms mama’s die borstvoeding zouden willen geven?

Hai allemaal, ik ben nu 21 weken zwanger. Zo nu en dan lichte schopjes. Ik voed mijn dochter alleen op en is mijn eerste kindje. Best spannend. Zijn er meerdere moeders die het alleen doen?

Vandaag 21’5 weken zwanger van een jongetje 6decemeber uitgerekend 3daagjes na mn verjaardag. Ik voel de kleine al heel goed en vaak vooral vlak voor 't slapen. En Jessie ook ik ga mn kindje alleen opvoeden ?

Hai allemaal en gefeliciteerd :smiley:

Ik ben 2 december uitgerekend van een meisje. Heel spannend allemaal. Flinke buik al en veel zachte schopjes gevoeld. Slaap wel weinig helaas. Liefs Jessie en succes met de zwangerschap voor iedereen

Hai Allen, tijd geleden weer. Hoe gast het met jullie? Wat goed Liz dat je het ook alleen doet?? en grappig dat je 3 december jarig bent. Ik ben 2 december jarig dus zou het super vinden als m’n dochter ook idd die dag geboren gaat worden hihi. Hoe voelt iedereen zich?

Ik ben 29 november uitgerekend
Maar heb zwangerschapdiabetis dus hoop dat ik eind volgende week aan dr beurt ben .
Het is mn 2e maar vind het nu veel spannender omdat ik nu weet hoe het is .

Succes iedereen

Groetjes miran