Uitgerekend in augustus 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in augustus uitgerekend zijn.

Hallo, hoelang ben jij al zwanger?

Hallo meiden,
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben :heart_eyes:. Op de test stond 3+ weken heb het opgezocht en zou nu 6 weken al zijn.
Zo spannend allemaal dit is de eerste keer.
Hoe ervaren jullie het ?

Kus

Hoi meiden,
Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Hier krampen misselijk en zo nu en dan al maagzuur.

Groetjes Baby2020

Hoi Kimmie,
Volgens mijn berekening ben ik nu 5 weken zwanger. Het voelt zo onwerkelijk. We hebben er 1.5 jaar over gedaan en we hadden net de stap gezet richting ziekenhuis. 3 dagen voordat we de uitslag zouden krijgen wel of geen traject had ik een positieve test in mijn handen. Afgelopen Juli een hele vroege miskraam gehad. Positieve test na 4 dagen overtijd en een paar uur later bloedverlies en geen positieve test meer. Dit is ook de reden dat ik het nu heel spannend vind en niet kan wachten op de eerste echo. Ik heb er wel een goed gevoel bij dit keer.
Hoe voel jij je? En wanneer eerste echo?:blush::blush:
Liefs x

Hoe ver ben je ?:blush: ik heb nog nergens last van alleen wat gevoelige borsten.
X