Uitgerekend in augustus 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in augustus uitgerekend zijn.

Hallo, hoelang ben jij al zwanger?

Hallo meiden,
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben :heart_eyes:. Op de test stond 3+ weken heb het opgezocht en zou nu 6 weken al zijn.
Zo spannend allemaal dit is de eerste keer.
Hoe ervaren jullie het ?

Kus

Hoi meiden,
Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Hier krampen misselijk en zo nu en dan al maagzuur.

Groetjes Baby2020

Hoi Kimmie,
Volgens mijn berekening ben ik nu 5 weken zwanger. Het voelt zo onwerkelijk. We hebben er 1.5 jaar over gedaan en we hadden net de stap gezet richting ziekenhuis. 3 dagen voordat we de uitslag zouden krijgen wel of geen traject had ik een positieve test in mijn handen. Afgelopen Juli een hele vroege miskraam gehad. Positieve test na 4 dagen overtijd en een paar uur later bloedverlies en geen positieve test meer. Dit is ook de reden dat ik het nu heel spannend vind en niet kan wachten op de eerste echo. Ik heb er wel een goed gevoel bij dit keer.
Hoe voel jij je? En wanneer eerste echo?:blush::blush:
Liefs x

Hoe ver ben je ?:blush: ik heb nog nergens last van alleen wat gevoelige borsten.
X

Hallo mamatobe92,
Ja zo voelt het voor mij ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en kan het nog steeds niet geloven hihi.
En het is zo onwijs moeilijk om het niet te zeggen, me ouders me zus en me vriend weten het al ,op werk moet ik het morgen denk ik wel gaan zeggen omdat ik daar zware kratten moet tillen.

Ohh dan is het indd heel erg spannend meis ik hoop dat het dit keer allemaal goed mag gaan :heart:. Wanneer heb je de eerste echo ?
Ik voel me opzich wel goed alleen nu begint het met erg veel moe zijn,borsten beginnen zeer te doen en vaker plassen. Ik heb 23 dec me eerste echo nog 2 weekjes wachten zoo spannend :heart_eyes::baby: kan niet wachten.
Dit weekend me schoonouders vertellen.

Liefs xx kimmie

Ha Kimmie, Ohh dan zijn we echt bijna even ver haha! En wij hebben ook de 23e eerste echo in het ziekenhuis maar kunnen niet wachten dus hebben zaterdag een vroege echo ergens anders. Kost maar 25 euro en wil even zien dat er “iets” zit met een hartje haha! Klinkt zo stom he😊.
Ik heb alleen nog last van mijn borsten en meer plassen. Leuk om ervaringen te delen op deze manier! Mensen die dichtbij ons staan weten het al omdat zij het wisten van de onderzoeken. Kan niet wachten op de echo!:blush::kissing_heart: hopelijk bij ons beide alles oke!!

Hoi Hoi,
Ik ben 5 weekjes. Ben nu enorm aan het hoesten echt niet leuk meer en daarvan ook erg buikpijn vanwege de kracht die ik zet steeds. Hopelijk gaat het wel goedkomen met de baby🙄

Oeh spannend. Hoe gaat het nu?
Wij hebben zaterdag een vroege echo gehad. Zelf gepland. Kostte 25 euro maar dubbel en dwars waard. Ik was toen precies 6 weken en we zagen een perfect hartje op en neer gaan
Zo bijzonder!:heart_eyes: hoe gaat het met jullie?

Hallo meiden,
Wij hebben afgelopen vrijdag de zwangerschapstest gedaan en ik ben 5 weken zwanger! Ben ruim 9 maanden geleden gestopt met de pil, begon al een beetje de zenuwen te krijgen. We hebben oudjaarsdag de eerste (inwendige) echo. Ben zo benieuwd!

Hi allemaal,

Wat leuk om deze berichten allemaal te lezen. Ik ben vandaag 7 weken zwanger. Wij zijn zwanger via ICSI. Aanstaande januari al 3 jaar bezig met het krijgen van een kindje. Afgelopen oktober een vroege miskraam gehad met 4,5 week dus vind het allemaal erg spannend.
Aanstaande maandag, 30 december, eerste echo. Ben zooooo benieuwd.

Hoi allemaal,

Ik ben iets meer dan 8 weken zwanger, het is mijn eerste zwangerschap, helaas veel last van zwangerschapkwaaltjes, Maar heb daardoor al wel 2 keer naar een goed kloppend hartje mogen kijken. 9 januari weer een echo en dan horen we hoever we echt zijn, we kunnen niet wachten.
Het is allemaal heel spannend… fijn dat ik hier wat berichtjes kan lezen.

Gefeliciteerd! Ben benieuwd of jij ook van die momenten hebt dat je allemaal steekjes voelt?!
Ik vind het zo spannend allemaal. Vaak van die momenten dat ik denk shit daar gaan we weer.

Hoi sanne2002

Ja ik voel ook regelmatig steekjes, verloskundige zegt dat dit komt doordat de baarmoeder groter wordt en de darmen plaats moeten maken.
Maakte me daar ook zorgen over maar kan dus helemaal geen kwaad zolang het bij steekjes blijft :blush:

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Ik 8 augustus . Ik heb ook al 2 echos gehad. 1 vroege zelf geregeld en 1 in het ziekenhuis. Alles goed! Ik heb juist totaal geen kwaaltjes. Alleen gevoelige borsten en aan het einde van de dag flink moe. Hopelijk voel jij je snel wat beter!

Dankjewel, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Helaas werden de kwaaltjes steeds erger en heb ik 4x in het ziekenhuis gelegen en sonde voeding gehad ivm overmatig braken…
Nu sinds 1.5 week kan ik weer eten en drinken
Ik ben 5 augustus uitgerekend en nu dus 15 weken :smiling_face_with_three_hearts: zondag krijgen we het geslacht te horen…
Loopt het bij jou nog allemaal goed zonder kwaaltjes?