Uitgerekend in april 2020

Mijn vriend was verbaasd, wilde het ook niet houden. We zijn allebei 22 en wonen nog thuis. Ik heb 1 eierstok en een halve baarmoeder waardoor ik dus 50% kans heb op zwangerschap. Dit is dus een wonder en ik haal het dan ook niet weg. Mijn vriend zegt ik sta achter je keuze. Beetje mix feelings

Hoi allemaal, iedereen gefeliciteerd! Dit is mijn 2de zwangerschap, de eerste keer is met 7 weken misgegaan en nu ben ik inmidels 3 jaar verder. Mij partner en ik zijn al 6 jaar bezig en nu net voor we een traject in zouden gaan ben ik prompt zwanger! 6 sept de eerste echo en ben heel bang dat t niet goed is omdat ik alleen wat buikkrampen heb maar niet ziek of heel misselijk… ik kan en durf gewoon niet te geloven dat het zo is! Niemand weet het ook alleen mijn partner en ik… en jullie nu haha

Ik heb afgelopen maandag test gedaan en zwanger…was alleen niet de bedoeling.
Ik ben 36 jaar en heb 2 kids.
Ben gewoon depri en voel me vreselijk.
Ik wilde dat ik blij kon zijn maar ben t niet.
Dit voelt zo ellendig!!
Meer mensen die dit hebben of hebben jullie tips hoe ik hier uit kom en toch blij kan zijn??

Goedenavond allemaal,

Hier na 3 testen met dikke positieve strepen nog steeds in ongeloof…

Dit is met mijn huidige partner de 3de zwangerschap… helaas de vorige 2 niet mogen voldragen…

Heeeeel spannend allemaal…
Elk klein krampje in shock, elke toilet bezoek een opluchting😱 moeten nog wachten tot 5 sept voor de eerste echo…
Volgens berekening 20 april uitgerekend

Duimen draaien en toch een beetje proberen te genieten van het idee dat er een baby’tje groeit in mijn buik🤗

Hallo allemaal

Gefeliciteerd allemaal🤰🏼

Ik ben voor 29 april als het goed is.
Kan het zijn dat er nog niks te zien is op echo want m’n testen zijn positief clear bleu gaf aan 2-3 weken maar heb vorige week en vandaag al een echo gehad en zeggen dat ik me moet voorbereiden dat 't niks is. Terwijl ik al sinds 2016 geen positieve test meer heb gehad. 1% kans op spontane. Zwangerschap ivf en iui gehad helaas geen baby van gekregen.
MN botsten doen pijn ochtend misselijkheid sneller op m’n teentjes getrapt en kort lontje en emotioneel(normaal nooit)
Moet ik naar m’n lichaam en gevoel luisteren of moet ik de echoscopiste (heel jong meisje) geloven?

Groetjes

Wat vervelend al die spanning.

Helaas weet ik het antwoord niet op je vraag. Ik hoop dat je gevoel juist is. Alle symptomen wijzen er wel op. Sterkte met het wachten!

Hoi
Ben gisteren met de brief van 't ziekenhuis na de dokter geweest en gezegt dat ik 't er niet mee eens ben. Ik heb 2 kinderen en weet precies hoe ik me In die zwangerschappen heb gevoeld. Ik heb met de ha afgesproken dat ik wekelijks hcg prik en wekelijks een zwangerschap test doe want volgens de echoscopiste had ik een totale miskraam. Terwijl m’n borsten pijn doen en kots misselijk ben en om de 5 min na de wc ren om te plassen. Dus we weten nog steeds niet als we blij moet zijn of moeten voorbereiden opt ergste moeten voorbereiden.

Ik las dat als 't vruchtje je lichaam heeft verlaten dat de symptomen afnemen?

Groetjes

Oh jeetje dat is wel heftig maar gelijk een wonderkindje inderdaad. Kan begrijpen dat je mixed feelings hebt inderdaad maar misschien gaan die weg zodra hij het kindje heeft gezien op de echo?!

Hi Artie, ik denk dta de huisarts hierop het beste kan antwoorden. Ik heb toen ik 6weken was een echo gezien en daar zag je echt een klein kuikentje dus misschien is met 2-3weken idd te klein, maar geen idee hoor! Blijf idd een zwangerschapstest doen zoals de dokter zei en hopelijk is het toch een klein friemeltje wat zich goed heeft verstopt tijdens de echo!

Hoe gaat het met de rest van de groep? Sommige al een echo gehad?

Ik heb mijn eerste onverwachts met spoed een week eerder gehad vanwege mijn buikkrampen. Ze dachten even dta ik misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben maar alles ging goed gelukkig! De week erop de intake en nog even snel kunnen kijken en stom maar kan het nog steeds niet helemaal geloven. Misschien komt dat omdat de we wachten tot 12weken om het rond re bazuinen…? Wat helemaal vreemd is is dat ondanks mijn ongeloof ik nu al in positiebroeken rondloopt omdat ik lijk op iemand vab 4maanden zwanger ipv 2 wat het gelijk lastig maakt om niks te kunnen zeggen haha. Voorlopig staat de uitgerekende datum op 11april ipv 15.

Passen jullie het ook al geen broeken meer en hoe vonden jullie de echo?

Hoi nadia

Vandaag hcg test uitslag gehad geeft aan 4 a 5 weken maar nog steeds geen zekerheid of onzekerheid bij mij nadat die echo scopiste dat zei. Ik weet niet als ik nu blij moet zijn of nog in spanning moet afwachten

Ahh dat snap ik!! Dit is inderdaad echt niks en al helemaal niet omdat er nu 4a5 weken staat. Is het niet zo dat je opnieuw een echo kan laten doen? Dat het nu misschuen wel zichtbaar is?

Hoi nadia

Een echo krijg ik niet moet pas volgende week maandag opnieuw hcg prikken
Mijn hcg was 96
Weet niet als dat goed is of slecht

Pff zoveel stress van die onzekerheid

Wauw nu al zichtbaar
Ik heb bij mijn 2de 't tot 21 weken kunnen verbergen. Haha
Ze zeggen dat je bij de volgende 't sneller ziet is dat ook zo?

Mijn broeken zitten ook al strak bij mijn buik. Draag nu vaak een riem met de knoop los :face_with_hand_over_mouth:

De echo vorige week was bijzonder. Naar het hartje geluisterd… Ik ben volgens de berekening 27 april uitgerekend.

Wij vertellen het ook pas bij 12 weken. Begin okt de 12 weken echo, dus nog even geduld.

Hoe is het gegaan bij de gynaecoloog? Mooie echo gehad?

het horen van de hartslag van mijn baby in mij is het meest verbazingwekkende ooit

1 like

Hallo dames!

Ik ben nieuw hier :slight_smile:
Uitgerekend op 4 april 2020, ik ben nu 13 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Tot nu toe gaat mijn zwangerschap met veel ups en downs… ik hoop me wel snel beter te gaan voelen! :yawning_face:
18 oktober hebben wij de 16 weken ‘pretecho’ om te weten wat het geslacht is van de kleine! :smiling_face_with_three_hearts: Wij zijn erg benieuwd en hebben geen voorkeur. Als het kindje maar gezond is! :heart: onderhand hebben wij de hele baby inboedel al gekocht, ik moet er niet aan denken om alles op het laatste moment te moeten doen! :sweat_smile: hahaha. De familie van mij en van mijn man weten het allemaal en zijn mega enthousiast! Leuk om jullie verhaaltjes ook te lezen! :raised_hands:t3: Groetjes :cherry_blossom:

1 like

Wat leuk. Gefeliciteerd.
Wij hebben vandaag een echo gehad. De baby zag er goed uit. We zijn nu 11 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 22 april.

1 like

Super leuk, fijn dat alles ook goed gaat. Ik ben vandaag 23,5 dagen zwanger en in verwachting van onze zoontje :blue_heart: