Uiteten Utrecht

Als je met een groep uit wil gaan eten in Utrecht, waar zouden jullie dan na toe gaan :mrgreen:



Het moet wel in het centrum liggen.

Ik hoor het graag :angel:

hoe groot is de groep???

Ligt er een beetje aan wat je wil natuurlijk. Maar ik zou “Olivier” kunnen aanraden. Zeker als er mensen bij zitten die van een biertje houden. Ben er een aantal keer geweest en erg gezellig daar. Mag geen link geven maar Google does it. Let op, de link eindigt op .be!

@meisje1974 wrote:

hoe groot is de groep???






16 personen, waarvan 15 vrouwen :mrgreen: :lol: en 1 Jari :mrgreen: :angel:

@Sis wrote:

Ligt er een beetje aan wat je wil natuurlijk. Maar ik zou “Olivier” kunnen aanraden. Zeker als er mensen bij zitten die van een biertje houden. Ben er een aantal keer geweest en erg gezellig daar. Mag geen link geven maar Google does it. Let op, de link eindigt op .be!




Site opend langzaam … dus ik sta nog in de wacht :mrgreen:

We zijn meer Wijn, prosecco, Rose drinkers :mrgreen:

Er is daar ook een restaurant waar ze zingende bediening hebben, dat vind ik met een groep heel leuk.

Ben er zelf nog nooit geweest, dus hoe dat restaurant is weet ik niet. De beleving heet het geloof ik.

De Beleving is idd leuk. Hebben in het weekend wel 2 shifts geloof ik, maar dat staat vast ook op de site.

Ziet er idd goed uit.

Wij gaan even bellen om te kijken of we kunnen reserveren :-*

Leuk en als het bevalt weet ik ook nog wel een groepje dat samen uit eten kan gaan 8).

Bij de griek… 8)

@Nijmanb wrote:

Leuk en als het bevalt weet ik ook nog wel een groepje dat samen uit eten kan gaan 8).




Leuk :inlove: :mrgreen: :-*

Stadscafe Broers, De Winkel van Sinkel, of anders even googlelen op “utrecht eten aan de gracht”