Uitbouw voortent met peesbevestiging?

Vorig jaar hebben wij een caravan met voortent met uitbouw overgenomen. Het lukte ons toen niet om op de camping de uitbouw op te bouwen. Nu ben ik er achter dat de uitbouw dmv een peesverbinding moet worden vastgemaakt. Is er dan iets van een extra strook ofzo die je over de pezen moet schuiven?

Wie o wie heeft dit ook en kan mij uitleggen hoe dat werkt? De buizen van de uitbouw moeten wel aan de buizen van de voortent worden vastgemaakt volgens mij (ik heb ook uitbouwen gezien die een op zichzelf staand buizensysteem had).

Wie helpt ons uit de brand zodat we deze vakantie wel de uitbouw neer kunnen zetten?

Er moet inderdaad een extra verbinding bij zijn. Het is een soort rails met een open 8-je; de boven en onderkant moet open zijn, zodat je de pezen er in kan schuiven. Volgens mij moeten die ook los te krijgen zijn, maar dat moet je even navragen.

Ah oké, dus toch.

We halen van het weekend even de caravan op dus kan ik even kijken of dat ergens ligt en anders even op naar de kampeerwinkel.

Bedankt!

Laat je nog even weten of het gelukt is? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

We hebben de caravan uit de stalling gehaald, maar kan nergens die extra verbinding vinden, dus eerdaags maar even naar de kampeerwinkel.