Uitblijven menstruatie door griep mogelijk?Of toch zwanger??

Titel zegt al genoeg lijkt me…



Heeft iemand er ervaring mee?

Kan de menstruatie uitblijven door griep en dat er dus geen zwangerschap is? (zoals de test negatief aangeeft 2 dagen na NOD?)



Even aanvullen: griep begon op de NOD, dus niet midden in de cyclus, maar aan het einde. En het is wel degelijk griep met een zware luchtweginfectie :?



(ik heb dit berichtje al een aantal keer aangepast, kan niet zo helder denken nu :roll: Stomme griep :? :shifty: )

oww meid toch!!



ik weet het eigenlijk niet, maar wil je wel beterschap wensen :hug:

het kan wel. Dat heb ik tenminsten gehoord.



mss over een week nog eens testen als et er nog niet is…

Mijn ongi kwam ook een week later deze periode en ook ik ben geveld door de griep.

Dank jullie…



Ik wil het zo graag he, maar ja…

Gek genoeg zijn we er nu helemaal niet zo mee bezig, maar toen ik ging nadenken kreeg ik wel even de kriebels… Zou het dan eindelijk toch… :shifty:



Ik wacht nog maar even af. Naar mijn temp hoef ik ook niet te kijken. Minimale temp was gewoon 37,2 (zoals altijd na eisprong) maar regelmatig schiet mijn temp omhoog door de griep.



Gauw weer een paracetamolletje nemen… en heel hard duimen :angel:

Geen verandering… De verhoging is weg, gisteren al, maar mijn temp is nog wel boven 37, dus dat is goed.



Af en toe krampen of ik ongesteld moet worden. Soms een heel klein beetje bruin bij afvegen (niet noemenswaardig), maar verder niks… :think: :shifty:

Morgen denk ik nog maar een testje doen als het zo blijft :pray: :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:







Ik hoop het zo voor je… :-*

Nicje, ik teste ook pas 5 dgn overtijd positief hoor, dus het kan, ik hoop het voor je!! :pray: :pray: :pray:

ohh wat spannend zeg… ik heb even de tijd genomen om je hele verhaal te lezen, wat een ellende zeg! Nou, de duimpjes draaien hier volop! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend Nicje. Ik duim met je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ook ik duim mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ik duim ook mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Opeens kreeg ik echt buikpijn vanmiddag…Zo frustrerend :roll:

Zoals het nu voelt heb ik het idee dat ik morgen ongesteld ga worden, dan is de griep toch de stoorzender geweest…



We zullen zien, duim nog maar even mee



Sjips, ik had echt hoop gekregen, bijna een week overtijd :roll: :?
[/b]

de duimen draaien nog steeds… ik hoop het zo voor je! :hug:

Oh Nic, wat zou ik een gat in de lucht springen als het zo was!!!

De duimen draaien voor je :thumbup:

Ow Nic, hier ook volop duimen gedraaid. Wat gun ik het je enorm meis… heb je nog getest vanmorgen?

Wat lief van jullie…



Helaas moet ik vertellen dat ik toch ongesteld geworden ben.

Het zag er zo mooi uit… sjucht



Dit is denk ik het bewijs dat griep en dan waarschijnlijk de koorts op je NOD de menstruatie uit kan stellen. :shifty:

Ik heb geen test meer gedaan, maar denk dat ie toch negatief zal zijn. Geloof niet dat ik zwanger was en nu niet meer.



Lief dat jullie meegeleefd hebben, helaas heeft het niet geholpen :?



We gaan weer verder met de orde van de dag en proberen er verder in de maand weer niet te veel mee bezig te zijn 8)

Zoals de afgelopen maanden eigenlijk goed gingen, soms vergat ik wanneer ik ongesteld moest worden en had ik zelfs mijn agenda nodig om te kijken waar ik in mijn cyclus zat. DAT had ik nooit van mezelf verwacht. Ik, die ALLES vastgelegd heb de afgelopen jaren. Elke eisprong, elke menstruatie, bij wijze van zelfs elke vrijpartij…

We hebben een druk jaar gepland met vakantie, nieuwe uitdagingen, gezond leven en veel sporten. Nu maar hopen dat we daar onze voldoening uit kunnen blijven halen. :wink:



Mocht het weer een keer voorkomen of ik test positief, dan laat ik het natuurlijk meteen weten, want een klein ukje is meer dan welkom bij ons :wink:

Je bent een sterke vrouw Nic, knap dat je zo positief kunt blijven (als snap ik wel, dat je het soms ook wel eens niet meer ziet zitten). Maar je komt positief over. Terwijl je wél hoop had gekregen deze keer, logisch!

:hug: voor jou en ik wens jullie een lief klein ukje toe en dat jullie daar niet meer zo lang op hoeven te wachten!

:-*

Jammer Nicje. Toch de griep.



:hug: